גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

תערוכת אמנות הלגו - The Art of the Brick

ארכיון תאריך: 27 יוני 2013 - 28 ספטמבר 2013

משך: שעתיים

רכישת כרטיס הכרחית לגיל שנתיים ומעלה.
האמן האמריקאי נתן סאווייה החל את הרומן שלו עם קוביות הלגו כבר בגיל צעיר, אך שלא כמו ילדים רבים, הוא מעולם לא הפסיק לבנות, ליצור ולפתח את הדמיון שלו בעזרת הלגו. התוצאה לא אחרה לבוא בדמותה של תערוכה בקנה מידה בינלאומי, מרשימה בגודלה, אשר הפכה להיות חלק בלתי מהאמנות בעידן תרבות הפופ. התערוכה כוללת כיום מיצגים מעוררי השראה, פסלים דו ותלת מימדיים, חלקם מורכבים מ-15-25 אלף קוביות לגו, שכולם נוצרו מהשראות שונות שחווה האמן במהלך שנות יצירתו.

יכולתו של סאווייה לקחת את הצעצוע המוכר וליצור ממנו משהו בעל משמעות, תוך הצמדות לשלמותם של הפרטים הקטנים, והדרך שבה הוא מפרש תנועה, מאפשרת לו להעלות את הצעצוע הזה, שכמעט כל ילד שיחק בו, לסטטוס של אמנות.
"אני משתמש בלבני לגו כי אני נהנה לראות את תגובות האנשים ליצירות אמנות שנוצרו מדבר שמוכר לכולם. כל אחד יכול להתחבר ללבני הלגו היות וזהו צעצוע שיש לרוב הילדים בבית, וכן לרוב המבוגרים יש קשר סנטימנטלי כלפיו".

סאווייה סיפר על התערוכה שיצר בתכניות אירוח מהמפורסמות בעולם כמו: The Today Show, Late Night with David Letterman, The Colbert Report, CBS Sunday Morning ובשנת 2011 ערוץ CNN בחר בתערוכה לאחת מ-10 התערוכות שחייבים לראות בעולם.

בנוסף, בתערוכה יתקיים מתחם פעילויות לילדים – עולם הרפתקאות הלגו.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter