קופת בראבו עובדת על פי הנחיות פיקוד העורף בהתאם לקבלת הודעות ממארגני המופעים על ביטול/דחיית מועדים. תודה על סבלנות.
גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה

מפגש עם יבגניה דודינה ואבי בנימין - על גל אחד

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מרתה 31 כרטיסים
156
רכישת כרטיסים שעה וחצי
קרדיט לתמונה: פינברג ישעיה
מפגש עם יבגניה דודינה ואבי בנימין - על גל אחד

ההופעה ברוסית

משך: שעה וחצי

הם מפורסמים, מוכשרים וקשורים בגורל אחד. אך לא לכולם ניתנת ההזדמנות המאושרת לראות אותם יחד על במה אחת. בני זוג בחיים, יבגניה דודינה ואבי בנימין, שחקנית ומאסטרו, בצמד יצירתי נדיר, בתוכנית בשם "על גל אחד" ב-3 בנובמבר בתל אביב, ב"בית ציוני אמריקה".

הם נפגשו לפני 33 שנים, בתקופת ההקמת תיאטרון "גשר". כל אחד מהם הביא עמו את המטען התרבותי האישי שלו מהתקופה שלפני העלייה, והצלחות בתחומי התיאטרון והמוזיקה. יבגניה, לאחר סיום לימודיה באקדמיה לאמנויות במוסקבה (גיטיס), התפרסמה על במת תיאטרון מאיאקובסקי במוסקבה. אבי ניגן כפסנתרן, כיהן כמנהל המוזיקלי של תיאטרון הדרמה בטאלין ושל תיאטרון "הרמיטאז'" במוסקבה, כתב וביים מחזמר, והקים את להקת הרוק "לא ציפו".

היום, יבגניה דודינה היא כוכבת בולטת ומיוחדת בתיאטרון ובקולנוע הישראלי והאירופאי, שיצרה מאות דמויות שונות, משחקת בשפות שונות, זוכת פרסי תיאטרון יוקרתיים, ומבוקשת מאוד בישראל ובעולם.

המוזיקאי, המלחין והמבצע אבי בנימין, היה מחבר המוזיקה להצגות הפולחן של תיאטרון "גשר", וכמעט רבע מאה היה המנהל המוזיקלי של התיאטרון, כתב פסקולים לסרטי קולנוע רבים, יצר תוכניות סולו מקוריות ושלישיית "אבי בנימין".

על במת "בית ציוני אמריקה" בתל אביב, יבגניה דודינה תציג את דרכה מדמות לדמות, כשהיא מתגלגלת לנגד עיניי הקהל, בליווי המוזיקלי של אבי בנימין. זה יהיה סיפורם המשותף על החיים והאהבה בתוכנית "על גל אחד".

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: פינברג ישעיה