גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לג'ון לנון - Imagine - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 94 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: אילן בשור, פטר ויט
מחווה לג'ון לנון - Imagine - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

אמן הגיטרה הישראלי והבינלאומי מורדי פרבר הולך לשקף בעיבודיו המוזיקליים את האמת הפנימית הנטועה בשיריו האלמותיים של ג'ון לנון ולהעניק להם את הביצועים המושלמים, להם הם ראויים, יחד עם הרכב יוצא דופן ברמתו ובאיכויותיו ויחד עם קולו הייחודי של הזמר/יוצר אפרים שמיר, המהווה חלק מפס הקול של כל ישראלי. בואו להתרפק על השירים הגדולים של לנון ולהתרגש מנגינתם יוצאת הדופן של חברי ההרכב.

בהשתתפות:
מורדי פרבר: גיטרה, עיבודים וניהול מוסיקלי
אפרים שמיר: זמר אורח
Bobby Martinez: סקסופון (ספרד)
Franck Amsallem: פסנתר (צרפת)
אורן הרדי: בס
דניאל דור: תופים


ג'ון לנון היה זמר-יוצר, סופר, מלחין ופעיל שלום אנגלי, שזכה לתהילת עולם כאחד מהאמנים והיוצרים מהמשפיעים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה. ביחד עם ג'ורג' האריסון, רינגו סטאר ופול מקרטני הקים לנון את הביטלס, הרכב הרוק המצליח והמשפיע ביותר במאה העשרים. ב-2004 דירג אותו מגזין "רולינג סטון" במקום ה-38 ברשימת "100 האמנים הגדולים בכל הזמנים וב-2008 דורג במקום החמישי ברשימת "100 הזמרים הגדולים בכל הזמנים". לנון נודע כאחד המוזיקאים, הזמרים וכותבי השירים הפוריים והמשפיעים ברוקנרול, וזאת בזכות שני מפעלים עיקריים: הראשון הוא עבודתו המוזיקלית, בעיקר כחבר להקת הביטלס, שהביאה לו פרסום עולמי. השני הוא העובדה שהחל מתקופה מסוימת בחייו, החליט לנצל את פרסומו להפצת מסרים שבהם האמין, כמו שלום ואחווה וחופש אמונה, ובכך קנה את הערצתם של המונים שהזדהו עמו ועם עקרונותיו.

הגיטריסט, המלחין והמעבד מורדי פרבר נמנה בין 350 נגני הגיטרה הגדולים בכל הזמנים בספרו של היסטוריון הג'אז הנחשב Scott Yanow - The Great Jazz Guitarists. בין השנים 1980-1982 הטביע מורדי את חותמו בהיסטוריה של המוסיקה בישראל בנגינתו בהופעות ואלבומים של גדולי אמני ישראל: אריק איינשטיין, שלמה ארצי, יוני רכטר, אלי מגן, מיקי גבריאלוב, שם טוב לוי, נורית גלרון, אסתר עופרים, שלמה גרוניך ועוד רבים. משנת 1985-1990 שימש כמרצה ב - Berklee College בבוסטון. מורדי הוציא 5 אלבומי סולו בחברות Enja, Half Note, BFM and CBS Europe בהם הקליט וניגן עם נגני הג'אז והרוק הגדולים בעולם, ביניהם,  מייקל ברייקר, גЧ ק דז'ונט, אדי גומז, פיטר ארסקין, וויל ליי, מירוסלב ויטוס, גЧ ק ברוס, ריצ'רד בונה, גЧ ף ברלין, לארי גראם, גЧ ימי הסליפ, בМ וצי קולינס, בוב מינזר, דייב ליבמן, דוני מקסלין, גЧ ורגЧ גרזון, בילי הרט, אדם נוסבאום, בוב מוזס, ועוד רבים.

כמלחין מבוקש כתב מוזיקה לסרטים וטלוויזיה, בין היתר לסדרות: Sopranos, The Tonight Show with Jay Leno, The Guilty on HBO, Bay Watch, Special on HBO, Everybody Loves Raymond, Veronica’s Closet, the VH1 Fashion Award  the Grammy Awards promo, Glee, NETFLIX, MASTERCHEF, 60 MINUTES. מורדי מופיע פעמים רבות במועדי ג'אז ידועי שם כמו:

Esse Jazz Club Moscow. Opera House Zappa Tel Aviv, Porgy and Bess Vienna, Blue Note NY, San Francisco, Milan, and Japan, ופסטיבלי ג'אז בעולם.

רגע השיא היה להופיע עם מיילס דייויס על אותה במה, בוסטון גלוב ג'אז פסטיבל ב 1989 גЧ רי לואיס 1988. עם ניסיון של כ- 35 שנים כמרצה בכיר בעל תואר פרופסור, לימד מורדי במוסדות יוקרתיים כמו אוניברסיטת ניו יורק –NYU, Berklee College בבוסטון ו– New School בניו יורק. כיום משמש מורדי כמרצה בכיר בבית ספר רימון, ממשיך להעביר כיתות אמן בכל העולם וספרי הדרכה שלו בווידאו מופצים ברחבי העולם. מורדי הוא הישראלי הראשון והיחיד שנבנו גיטרות על שמו, מה שהביא אותו להיות פעיל ומיצג של יצרני כלי נגינה מהשורה הראשונה בתערוכות ובפסטיבלים ברחבי העולם.

"Legendary drummer Jack DeJohnette, "I love his sound and his feeling. He writes beautiful compositions. Mordy is committed to the highest level of quality and creativity. He is not afraid to take risks 

*צילומים: אילן בשור, פטר ויט, Jean-Baptiste Millot, Fernando Marcos, marin Valentin, יואל לוי

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1jean-Baptiste Millot, 2Fernando Marcos, 3marin Valentin, 4יואל לוי