קופת בראבו עובדת על פי הנחיות פיקוד העורף בהתאם לקבלת הודעות ממארגני המופעים על ביטול/דחיית מועדים. תודה על סבלנות.
גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לשנסיונרים הגדולים של ברזיל- "סמבה בשניים" - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 67 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: Repina Valeriya/Shutterstock com.jpg
מחווה לשנסיונרים הגדולים של ברזיל- "סמבה בשניים" - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

בוסה- נובות מלטפות, מנגינות מערסלות ומצלולים מתוקים בין חליל לפסנתר, או טרומבון לבס. זה מה שמחכה לכם במחווה למשוררי הסמבה והבוסה נובה הברזילאים האגדיים, ביניהם, ז'ילברטו ז'יל, ויניסיוס דה מוראיס, אנטוניו קרלוס ז'ובים, טוניניו הורטה, ואחרים, שהנגישו את המוזיקה הברזילאית לעולם. אמן החליל האיטלקי הוירטואוז Matteo Diego Scarcella, ילטף בצליליו ויוביל הרכב מושלם למוזיקה מושלמת

בהשתתפות:
Matteo Diego Scarcella חליל עיבודים וניהול מוסיקלי (איטליה)
Mario Vavti טרומבון (אוסטריה)
אריק נייסברג פסנתר
יוראי אורון בס
שי זלמן תופים

התרבות הברזילאית מהווה מכלול רחב של אלמנטים אנושיים, חברתיים ואמנותיים שמאפיינים את ברזיל ונובעים מהסינתזה בין עמים וקבוצות אתניות רבות שהגיעו ממקומות שונים בעולם כגון פורטוגל, אירופה, אפריקה, אסייה וילידות מקומית ויצרו תרבות עשירה מבודלת מהמקור.  הזהות בין המוזיקה לתודעה תרבותית ומעמדית היא שנתנה לה את כוחה, הכנסייה ובעלי החוות והמטעים ראו כבר קודם את המוזיקה כגשר בינם לבין העבדים השחורים. בדרך זו ניצלו  גם העבדים את המוזיקה כדי להציג עצמם כחלק מהתרבות הברזילאית החדשה.

הדבר נכון גם לאמני המוזיקה הברזילאית. רבים מזמריה זכו להצלחה בינלאומית, ביניהם כרמן מירנדה, ז'ילברטו ז'יל, קייטנו ולוזו, גל קוסטה, ויניסיוס דה מוראיס, ז'וЙ אЗ אוЙ ז'ילברטו, ז'ורז'י בן, אנטוניו קרלוס ז'ובים, באדן פאוול, טוניניו הורטה, מריה בתניה, שיקו בוארקי ועוד. בתקופת הדיקטטורה הברזילאית התגייסו המוסיקאים מתוך מטרה לייצר מוזיקה לאומית שקוראת לשינוי חברתי ומשטרי, שלא פעם יצאו נגד הממשל, המשטר הצבאי וחוסר ההתייחסות לשכבות חלשות באוכלוסייה. חלק משיריהם של האמנים הללו יבוצעו במופע המעודן והסוחף הזה.

החלילן  האיטלקי Nicola Stilo מטביע את חותמו על הג'אז האיטלקי והעולמי מזה כ- 50 שנה. ללא לימודים פורמליים ותוך לימוד עצמי בלבד הוא הפך לנגן מבוקש כבר בגיל 19 וניגן עם גדולי נגני הג'אז האיטלקיים. בין השנים 1980- 1988 הוא ניגן והקליט באופן קבוע עם נגן החצוצרה האגדי Chet Baker עמו הקליט 11 אלבומים. ניקולה הרבה לשתף פעולה עם מוזיקאים מסגנונות שונים, הבולט ביניהם, עם המלחין הברזילאי Toninho Horta עמו הקליט שני אלבומים והופיע במספר סיבובי הופעות ובפסטיבלים נחשבים.  כיהן כמרצה באוניברסיטאות יוקרתיות באיטליה וב- Saint Louis Jazz School בארצות הברית, הוציא 5 אלבומים תחת שמו, ניגן כאמור ב-11 האלבומים האחרונים של החצוצרן האגדי צ'אט בייקר, ובמאות הקלטות אחרות. בין האמנים הרבים איתם שיתף פעולה: סטפאנו בולאני, קירק ליייצי, ריטה מרקוטלי.

In collaboration with the Embassy of Italy and the Italian Institute of Culture in Tel Aviv

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1Patrick Eule, 2שי זלמן, 3-4יוסי צבקר