גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לבילי ג'ואל - Just the Way You Are - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 85 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: Simon Lacon
מחווה לבילי ג'ואל - Just the Way You Are - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

Billy Joel שיתף תמיד פעולה עם נגני ג'אז בהקלטות ובהופעות שלו. אך טבעי שהצבע הג'אזי/בלוזי של שיריו יקבלו 'טיפול' ג'אזי מלא. את הכפפה מרימה זמרת הג'אז הפולניה Anna Serafinska, שתוביל מופע אנרגטי, מלא באלתורים וחיבורים ווקאליים ואינסטרומנטליים מפתיעים ותשמור על האותנטיות, הליריות והיופי שבשיריו של ג'ואל, יחד עם הרכב סווינגי ואנרגטי של נבחרת בינלאומית של נגני ג'אז. בואו להתרגש איתם!

בהשתתפות:
Anna Serafinska: שירה, עיבודים וניהול מוסיקלי (פולין)
Darin 'Joe' Pantoomkomol: פסנתר (תאילנד)
Bobby Martinez: סקסופון (ספרד)
Razvan Cojanu: בס (רומניה)
רוני הולן: תופים

Billy Joel הוא זמר, פסנתרן ומלחין יהודי אמריקאי מהמצליחים בארצות הברית. אלבומיו נמכרים במאות מיליוני עותקים, הוא זכה חמש פעמים בפרס גראמי, בפרס המאה של הבילבורד עבור תרומתו למוזיקה, בפרס טוני על עבודת התזמור במחזמר המצליח "Movin' Out", זכה לכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד ומ-1999 הוא חבר בהיכל התהילה של הרוק אנד רול.  בילי ג'ואל החל את הקריירה המוזיקלית שלו כפסנתרן בבר בקליפורניה, דבר ששימש לו כהשראה לאחד מלהיטיו הגדולים ביותר - 'Piano Man'.  יחד עם זאת אין ספק ששירו  Just the Way You Are הוא המפורסם והמצליח מבין להיטיו שגם זכה בפרס גראמי לשיר הטוב ביותר. בין שיריו הנודעים: She's Got a Way, Everybody Loves You Now, The Stranger, My Life Big Shot ,Honesty ,You May Be Right , It's Still Rock and Roll to Me, We Didn't Start the Fire, River of Dreams

הזמרת הפולניה Anna Serafinska היא זמרת, מלחינה ומשוררת, בעלת תואר דוקטור בשירה ובמוזיקה עכשווית מה- Katowice Academy of Music ומכהנת בה כיום כפרופסור מן המניין. מנחה בשירה ובפיתוח קול שחקני קולנוע ותיאטרון בהפקות בינלאומיות ומשמשת כמנהלת המוזיקלית של הגרסאות המוזיקליות בפולנית של סרטי אנימציה גדולים כגון  “The Lion King”, “Encanto”, “Wish”. אנה זכתה בפרס 'אהוב הקהל' ב- Montreux Jazz Festival היוקרתי ובפרס הראשון בתחרות הבינלאומית לזמרי ג'אז Hämeenlinna בפינלנד. סגנונה של אנה ממזג ג'אז מסורתי עם שירה 'אינסטרומנטלית'. אנה הקליטה 6 אלבומים והופיע באין ספור פסטיבלים ומופעים ברחבי העולם ובפולין.


The participation of vocalist Anna Serafińska is made possible by the support of the Polish Institute
* צילומים: Simon Lacon, Fernando Marcos , Peteris Lehtla, Marius Mihalcea , יוסי צבקר

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1Peteris Lehtla, 2Fernando Marcos, 3Marius Mihalcea, 4יוסי צבקר