גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לקרול קינג - I Feel the Earth Move - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 75 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: Fernando Marcos
מחווה לקרול קינג - I Feel the Earth Move - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

משב הרוח המרענן והבועט שהביאה עימה הזמרת/ יוצרת האגדית Carole King, כבר לפני 50 שנה פוגש חבורה של מוזיקאים, בהובלתו של הסקסופוניסט והמעבד הספרדי הנפלא, Bobby Martinez, שיביאו יחד 'טוויסט חדש' לשיריה של קינג וייקחו אותם למחוזות הג'אז והמוזיקה הלטינית בנגינה עוצמתית, אנרגטית ומקורית.

בהשתתפות:
Bobby Martinez סקסופון, עיבודים וניהול מוסיקלי (ספרד)
Darin 'Joe' Pantoomkomol פסנתר (תאילנד)
Anna Serafinska שירה (פולין)
רוברט אנצ'יפולובסקי סקסופון
אלון ניר בס
רועי קימלמן תופים
אורן בלבן כלי הקשה

Carole King היא זמרת, פזמונאית ופסנתרנית יהודייה-אמריקאית. חיברה למעלה מעשרים להיטים למגוון אמנים במהלך שנות ה -60 וה- 70. זכתה בארבעה פרסי גראמי והיא נמצאת בהיכל התהילה של כותבי הפזמונים ובהיכל התהילה של הרוק אנד רול. שיתפה פעולה בכתיבה עם פול סיימון ( Will You Love Me Tomorrow , Take Good Care of My Baby), כתבה את Pleasant Valley Sunday עבור להקת 'המאנקיס', Crying in the Rain ל'אחים אברלי,   הלחינה עבור מריה קארי, סלין דיון, ועוד ואף שימשה השראה ללהיטו של ניל סדקה Oh! Carol.  בין להיטיה:  It Might As Well Rain Until September, He's a Bad Boy ,Will You Love Me Tomorrow, A Natural Woman , I Feel the Earth Move,It's Too Late,ю So Far Away, Where You Lead ו-You've Got a Friend. היא זוכת  פרס גרשווין של ספריית הקונגרס למוזיקה פופולרית, מחזמר המציג את סיפור חייה ושיריה, Beautiful: The Carole King Musical, הועלה בתיאטראות ברודוויי ולונדון.

Bobby Martínez הוא סקסופוניסט, מלחין ומעבד, יליד פילדלפיה, בן למשפחת מהגרים מקובה. לאורך עשרות שנות הקריירה שלו הוא הופיע עם גדולי נגני הג'אז בעולם, ביניהם  Paquito D’Rivera, Paco de Lucia, Bill Watrous, Pat Matheny, Richie Cole, Tony Lakatos, Kirk Macdonalds, Rosario Giuliani, Jaco Pastorius, Julio Iglesias, Perico Sambeat, Joe Williams. בנוסף, הופיע עם Secret Society, The Wave, Willy Chirino  בסגנונות הפופ, הג'אז הלטיני והרוק. הוציא 8 אלבומים, היה חבר בהרכב המקורי של Miami Sound Machine ומנהלו המוסיקלי של ההרכב KC and The Sunshine Band. מאז 1988 חי בובי מרטינז במדריד, בה הוא מלמד ומופיע.

השתתפותו של Bobby Martinez בפסטיבל מתאפשרת הודות לתמיכתו האדיבה של מר אדי גופמן - Woodwind.co.il
The participation of saxophonist Bobby Martinaz is made possible by the support of the Embassy of Spain in Israel

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1Peteris Lehtla, 2Simon Lacon, 3,6פטר ויט, 4יוסי צבקר, 5תמר אשל