קופת בראבו עובדת על פי הנחיות פיקוד העורף בהתאם לקבלת הודעות ממארגני המופעים על ביטול/דחיית מועדים. תודה על סבלנות.
גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לקייט בוש - Wuthering Heights - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 80 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: Patrick Eule
מחווה לקייט בוש - Wuthering Heights - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

נגני ההרכב הלא שגרתי והמבריק הזה יפעילו את מיומנויות הנגינה הפנטסטיות שלהם ואת האמירה האמנותית הכל כך גבוהה שלהם כדי לבצע את המוזיקה המאתגרת והמרתקת של הזמרת פורצת הדרך, קייט בוש. הם ייזכו לליטוש בהובלתו של הטרומבוניסט האוסטרי Mario Vavti שמוציא את הטרומבון מאזור הנוחות שלו ומצליח להוציא ממנו צלילים ואפקטים לא שגרתיים ומפתיעים. אל תרשו לעצמכם להחמיץ את המופע החד פעמי הזה!

בהשתתפות:
Mario Vavti טרומבון, עיבודים וניהול מוסיקלי (אוסטריה)
Matteo Diego Scarcella חליל (איטליה)
Razvan Cojanu בס (רומניה)
קטיה טובול פסנתר  
רועי אוליאל תופים 
רוני עברין כלי הקשה

Mario Vavti נחשב כיום לאחד מהטרומבוניסטים המובילים באירופה בשל מקוריותו, התעוזה המוזיקלית שהוא מפגין והרג גוניות של הסגנונות בהם הוא שולט, החל מג'אז מסורתי, דרך היפ-הופ, פאנק ומוזיקה ניסיונית. בנוסף לקריירה הבינלאומית שלו, הן כסולן והן כחבר בהרכבים שונים הוא מוביל הרכב שמבצע את המוסיקה והעיבודים שלו. Mario הוא יליד אוסטריה, למד אצל גדולי הטרומבוניסטים באוסטריה, הולנד וארה''ב ועוסק גם בהוראה באחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר באוסטריה. לאורך הקריירה שלו הוא הופיע באין ספור פסטיבלים ומועדוני ג'אז נחשבים ברחבי העולם כמו: North Sea Jazz Festival, Jazz Fest Wien


Kate Bush היא זמרת-יוצרת, מוזיקאית, רקדנית ומפיקה מוזיקלית בריטית בעלת סגנון ייחודי הממזג מגוון מקורות מוזיקליים כמו מוזיקה קלאסית, רוקנרול, מוזיקת עמים ומוזיקה אתנית לכדי תערובת הנעה בין סוריאליזם ומלודרמאטיות המעורר עוצמה רגשית ועידון. קייט בוש התמודדה עם נושאים רגישים שהיו בזמנו בגדר טאבו, כגון החיים בצל נשורת גרעינית, או הומוסקסואליות.

היא התפרסמה לראשונה ב-1978 הודות ללהיט Wuthering Heights, המבוסס על ספרה של אמילי ברונטה "אנקת גבהים".  מאז הוציאה בוש 11 אלבומים שזכו להצלחה ולביקורות מהללות; זכתה בפרסים רבים, ובהם איבור נובלו ופרס המוזיקה הבריטית, והייתה מועמדת גם לפרסי גראמי. אלבומה "Never for Ever" הפך אותה לזמרת הראשונה עם אלבום במקום הראשון במצעד הבריטי. בוש היא גם הזמרת הראשונה והיחידה (עד היום) שבמהלך חמישה עשורים הוציאה מדי עשור אלבום שדורג במצעד הבריטי בין החמישה המצליחים ביותר. ב-2013 היא קיבלה מהמלכה אליזבט תואר מפקד במסדר האימפריה הבריטית, בזכות תרומתה למוזיקה.

The participation of trombonist Mario Vavti is made possible by the support of the Austrian Cultural Forum Tel Aviv

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1יואל לוי, 2פטר ויט, 3Marius Mihalcea