גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לג'וני מיטשל - Both Sides Now - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 85 כרטיסים
165 - 195
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: Mark Strenger
מחווה לג'וני מיטשל - Both Sides Now - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

זמרת הג'אז והמעבדת Marina Vinogradova היא ללא ספק ההפתעה הגדולה השנה בפסטיבל יפוג'אז. רק שנה בישראל, כשמאחוריה קריירה בינלאומית ענפה על הבמות הנחשבות ביותר בעולם, יחד עם נבחרת נגנים בינלאומית ושומטת לסתות, היא תעניק לשיריה של ג'וני מיטשל המיתולוגית, ביצועים מושלמים שיתאפיינו באינטרפרטציות מסקרנות בסגנונות הסווינג, הלטין והבלדה, שיימזגו בין ישן לחדש ובין ליריות לווירטואוזיות. זה לא יכול להיות פחות ממדהים!

בהשתתפות:
Marina Vinogradova שירה, עיבודים וניהול מוסיקלי (ישראל/רוסיה)
Darin 'Joe' Pantoomkomol פסנתר (תאילנד)  
Anna Serafinska שירה (פולין)
Mario Vavti טרומבון (אוסטריה)  
דימה גרודסקי בס
קיריל סטפורקו תופים

Joni Mitchell היא זמרת-יוצרת, מלחינה, פזמונאית, מוזיקאית, משוררת וציירת אמריקאית ממוצא קנדי. היא אחת היוצרות הבולטות בסגנון הפולק רוק, ומהמשפיעות בסצנת המוזיקה של שנות השישים והשבעים. שיריה התאפיינו בכתיבה כנה ונאיבית עם נגיעות בנושאים פוליטיים וחברתיים. היא שיתפה פעולה בהקלטות ומופעים עם וילי נלסון, בילי איידול, ונדי וליסה, טום פטי, דון הנלי ופיטר גבריאל, בוב דילן, וואן מוריסון, נורה ג'ונס, ליאונרד כהן וטינה טרנר. ממוזיקאית הפולק הגדולה של דורה, עברה מיטשל שינויים סגנוניים רבים בדרך, כאשר במהלך השנים החלה ליצור גם מוזיקת ג'אז ושיתפה פעולה עם אמני הג'אז צ'ארלס מינגוס, הרבי הנקוק וג'אקו פסטוריוס. ג'וני מיטשל זכתה ב 4 פרסי גראמי, רוב אלבומיה היו אלבומי זהב ואף דורגה על ידי מגזין "הרולינג סטון" במקום השבעים ושניים ברשימת "הגיטריסטים של כל הזמנים".

Marina Vinogradova היא זמרת, מלחינה ומעבדת אמריקאית ממוצא רוסי שעלתה לישראל השנה. למדה תיאטרון, בוגרת ה- Moscow College of Improvised Music ו- Berklee College of Music בבוסטון והופיעה בפסטיבלי הג'אז של מוסקבה, סאראטוב, יארוסלב, סאמרה, פסטיבל ג'אנגו ריינהרט וסנט פיטרסבורג וכמו כן בפסטיבלי הג'אז של ניופורט וקיימברידג' בארה"ב. הופיעה בקונצרטים במרוקו, מקסיקו, סרדיניה ובצרפת ומרבה להופיע בישראל.

*צילום: Mark Strenger, Peteris Lehtla, Simon Lacon, Kirill Stepurko, Patrick Eule, יוסי צבקר

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1Simon Lacon, 2Peteris Lehtla, 3Patrick Eule, 4Mark Strenger, 5יוסי צבקר