גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

חמישיית רוברט אנצ'יפולובסקי וג'יימי אודונל ישראל — אנגליה

ארכיון תאריך: 2 אוגוסט 2024

משך: שעה ו-20 דקות

שימו לב! המקומות נשמרים עד לא יאוחר מ-30 דקות לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

חמישיית רוברט אנצ'יפולובסקי וג'יימי אודונל י תחזיר אתכם לאווירת הג'אז הלוהטת של שנות ה- 50 וה- 60 הרפרטואר המצוין של החמישייה מורכב מקטעים ידועים של ענקי הג'אז צ'ארלי פארקר, דיזי גילספי, תלוניוס מונק, פיל וודס, קנונבול אדרלי, הורייס סילבר, ויקטור פלדמן, האנק מובלי, לי מורגן, מיילס דייויס, וויין שורטר ועוד רבים וטובים. בואו לחוות את צלילי הג'אז כפי שיצרו את המותג בלו נוט שכולנו אוהבים.

ג'יימי אודונל הוא סקסופוניסט אלט שבסיסו בלונדון. ג'יימי עבד ברחבי אירופה עם ביג בנד כולל תזמורת הזיכרון של גלן מילר, תזמורת הגג של פסדינה, תזמורת הריקודים של פיקדילי ובמסגרות עכשוויות יותר עם פרנק גריפית' ביג בנד ותזמורת גארת' לוקרן.
בין השנים 2009-2013 ג'יימי הופיע מדי חודש עם חמישייה בהשתתפות אלט אמריקאי שמנגן את הביבפר בוב מרטין. בוב בילה שנים רבות עם באדי ריץ' והוא אחד מנגני הביב-אלט הגדולים בעולם.
בין היתר, ג'יימי שיחק עם מייק גורמן, דייב פרנקל, סטיב בראון, קרוליין טיילור, גווילים סימקוק, ג'ים הארט,  
רוברט אנציפולסקי, פרנק גריפית', גארת' לוקרן, אליסון בנטלי, אניטה ורדל, קייט וויליאמס, סם קרוקט, ליאון גרינינג, סטיב פישוויק ורבים אחרים 

רוברט אנצ'יפולובסקי הוא תלמידו של פיל וודס האגדי. הוא הופיע עם כוכבים בינלאומיים כולל פיל וודס, רנדי ברקר, קרטיס פולר, לארי וויליס, אדם מאקוביץ', מולגרו מילר, דבורה בראון, קווין מהגני, סטיב טור, קני בארון, גארי סמוליאן ועוד רבים אחרים.

 משתתפים:
רוברט אנציפולובסקי - סקסופון אלט 
ג'יימי אודונל -  סקסופון אלט (אנגליה)
איליה פרלשטיין - פסנתר
דימה גרודסקי - קונטראבס
רועי קימלמן - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter