גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

Emma Smith (UK) - The jazz that made me

ארכיון תאריך: 24 אוגוסט 2024

משך: שעה ורבע

הדלתות, הבר והמסעדה יפתחו בשעה 19:30. מומלץ להגיע סמך לפתיחת דלתות
מועדון שבלול גאה לארח את היוצרת וזמרת הג'אז האנגליה עטורת הפרסים אמה סמית לשתי הופעות אינטימיות, שונות זו מזו, בליווי שלישיית נגני על בהובלת הפסנתרן יונתן ריקליס, במסגרת ביקור שני שלה בישראל, לאחר שבביקורה הקודם הלהיבה את הקהל והשאירה טעם חזק של עוד.  לאמה סיפור אהבה מיוחד מאוד עם ישראל שעליו עוד יסופר (בהופעות...).

בהופעה ראשונה זו, תחת הכותרת: הג'אז שעשה אותי, אמה יוצאת למסע של קסם נוסטלגי דרך השפעות הג'אז שעיצבו את חייה המוזיקליים. היא בת לשושלת מוזיקלית ידועה - סבה ניגן בלהקה של פרנק סינטרה למעלה מעשרים שנה, וגם לצד ענקים כאוסקר פיטרסון וסמי דייוויס ג'וניור שהשפעתם עליה ניכרת. בהופעה היא תצלול אל המוזיקה הנצחית של אגדות כמו אלה פיצג'רלד, מל טורמה, שרה ווהן, ביל אוונס, ברברה סטרייסנד ודיאנה קרול ותשלב סיפורים מרגשים.

ההופעה של אמה מבטיחה להדהים. היא פרפורמרית כריזמטית, זמרת ג'אז אקספרסיבית וממגנטת, שכבר הופיעה גם על במות גדולות כמו ה 2-O ארנה והרויאל פסטיבל הול, אבל היא במיטבה וממש פורחת במועדוני הג'אז האותנטים - הבלו נוט בניו יורק, רוני סקוט בלונדון ועכשיו שבלול ג'אז בתל אביב. 

אמה הופיעה עם אגדות כמו מייקל בובלה, תזמורת קווינסי ג'ונס, ג'ף גולדבלום ובובי מקפרין, והפגינה את הרבגוניות והכישרון יוצא הדופן שלה. מבקרים ומעריצים משווים אותה לאיימי ווינהוס, סמארה ג'וי, אניטה או'דיי ודיאנה קרול.

“Extraordinary cumulative power” -  Jazz Wise

“A joyous, high octane blast.. that could get anyone merrily grooving and boogying”- The Jerusalem Post

“One of the most stylish and original interpreters of Songbook classics on the scene” - All About Jazz

“Emotive power” - Evening Standard

“Emma Smith is a singer with a voice that is a breath of fresh air to the jazz world” - Jazz Views

“If you want a name for the future, then agents should not wait too long to beat a path to the door of Emma Smith” - The Telegraph

 

אמה סמית' - שירה, יונתן ריקליס - פסנתר, רם ארז - קונטרבס, יונתן רוזן -תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter