גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

גרגורי פיין חוגג 75 בטסה - רביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי וגרגורי פיין - להיטי ג'אז מכל הזמנים

ארכיון תאריך: 26 יולי 2024

משך: שעה ו-20 דקות

פתיחת הדלתות במועדון TASSA בשעות: 19:30 דלתות 21:00 תחילת הופעה שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

גרגורי פיין חוגג 75 בטסה! רביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי וגרגורי פיין להיטי ג'אז מכל הזמנים


רוברט אנצ'פולובסקי - סקסופוניסט וירטואוז מהמבוקשים בעולם, תלמידו וממשיך דרכו של הסקסופוניסט האגדי פיל וודס, ביחד עם פסנתרן הג'אז המבריק גרגורי פיין בהרכב של רביעיית נגנים משובחת מגיעים ל TASSA!

 במסיבת עיתונאים במוסקבה הקונטרבס הגדול ריי בראון, הזכיר את שמו של גריגורי פיין כשנשאל אם הוא מכיר מוזיקאים רוסים טובים.
 הכירו את אחד מפסנתרני הג'אז הפופולריים ביותר ברוסיה, המופיע באופן נרחב ופעיל באירופה וברחבי העולם - גריגורי פיין!
 נשיא מועדון ידידי הג'אז, הפסנתרן והמלחין גריגורי פיין הוא מוזיקאי ג'אז מקצועי, מנהיג שלישיית פסנתר המפורסמת ברוסיה ומחוצה לה,
לאחר סיום לימודיו באקדמיה הרוסית למוזיקה. גנסינס בכיתתה של מריה גרינברג, הקדיש את עצמו ללימוד אמנות אלתור הג'אז. האליל שלו היה הפסנתרן הקנדי הגדול, הווירטואוז אוסקר פיטרסון. כסולן של הפילהרמונית של סמארה, גריגורי פיין עשה קריירה כאמן מטרופולין המוכר על ידי האליטה המוזיקלית של רוסיה. ההוכחה לכך יכולה להיות פעילויות הסיבוב במשך עשרות שנים בערי רוסיה, קרוב ורחוק מחו"ל, תקליטים ודיסקים שהוקלטו ברוסיה, אנגליה וקנדה, הופעות בטלוויזיה המרכזית ובאולמות הקונצרטים הגדולים ביותר של מוסקבה, סנט פטרסבורג ועוד.
 לאחר ששמע את פיין מנגן, דייב רובק אמר: "זה ממש בסדר! - זה באמת נפלא! "אתה פסנתרן נהדר!" במסיבת עיתונאים במוסקבה, הקונטרבס הגדול ריי בראון, כשנשאל אם הוא מכיר מוזיקאים רוסים, בשם גריגורי פיין. השותפים של פיין כוללים את המתופף המפורסם בעולם מרטין דרו, הקונטרבסטים לן סקיטה ומישל דונאטו, הגיטריסט ג'ים מולן ורבים אחרים.
 המוטו של גרגורי פיין: "ברוכים הבאים לעולם הג'אז!"
"וירטואוזיות בשילוב עם ליריות עמוקה וקסם קונצרטי מיוחד הוא הדבר העיקרי שייזכר לאחר ההופעה של גריגורי פיין". - התקשורת המודפסת דיברה על פסנתרן הג'אז פיין עוד בימי ברית המועצות...
 מחבר המחזמר "כיפה אדומה" ו"אלבום ג'אז לפסנתר". הנושאים המפורסמים ביותר הם "חבר ישן" (1983), "רוח אביבית" (1984), "אני אזכור" (1985), "אתה תמיד בנפשי" (1986) ואחרים.
 דיסקוגרפיה: "Autumn Rhythms-87", "קצב קסום" (1990), "Dreams of the Night" (1994), פיין מחזות פיטרסון, "Road to Mississauga", Happy Bluesday, Waltz For You (1999, הוקלט בלונדון עם הקונטרבס לין סקיט והגיטריסט ג'ים מאלן), Fine Plays Fine, "I'll Be Back" (Fine Music), "Hits Of Jazz", "A Happy Day"
 את הערב יבצע מאסטרו הג'אז גריגורי פיין את התוכנית "Hits Of Jazz" יחד עם רביעיית רוברט אנצ'יפולובסקי. זה יהיה מפגש מעניין גם למוזיקאים עצמם וגם לאורחי הערב.
 נציגים של בתי ספר שונים, השפעות שונות, העדפות ז'אנר וגילאים, אך מאוחדים בתשוקה אחת לג'אז, יתכנסו על במה אחת! ובמילה אחת – עכשוויים, מה שאומר שזה יהיה קונצרט אלתור בסגנון עכשווי הג'אז!

משתתפים:

רוברט אנצ יפולובסקי - סקסופון בריטון 
גרגורי פיין - פסנתר 
רם ארז - בס 
רועי קימלמן - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter