גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Future Sound of Jerusalem

ארכיון תאריך: 11 אפריל 2024 - 16 אפריל 2024

משך: שעתיים

הפסטיבל Future Sound of Jerusalem מחבר בין העבר לעתיד של המוזיקה האלקטרונית החיה בחצר הפנימית ההיסטורית של בית אות המוצר הירושלמי - ארבעה ימים של אימפרוביזציות מוזיקליות, עטופות ברוח החדשנות. אנו מצפים לכם בלב ירושלים ב-11, 13, 15 ו-16 באפריל.

Future Sound of Jerusalem אינו רק פסטיבל מוזיקה אלא פורטל זמני, שבו ז'אנרים מוזיקליים קלאסיים וניסיוניים נפגשים פנים מול פנים. הפסטיבל שלנו אינו עוסק בנוסטלגיה – זו התחייה בעידן דיגיטלי חדש. אמני הג'אז שבעבר הגדירו את הז'אנר יגדירו את עתידו יחד
איתכם באמצעות אימפרוביזציה חיה.

תוכנית הפסטיבל:

 11 באפריל - סלבה גנלין (סינתיסייזרים אנלוגיים, סמפלרים) וגרשון ויסרפירר (עוד חשמלי, תרמין, מכשירים אלקטרוניים) - ג'אז חופשי. סלבה גנלין הוא אגדת הג'אז המודרני, מלחין ופסנתרן עולמי, אמן האימפרוביזציה המרהיב בכלי מקלדת אקוסטיים ואלקטרוניים. גרשון ויסרפירר הוא אחד המוזיקאים המרתקים בסצנה הישראלית, משלב בין ג'אז, אלקטרוניקה ומוזיקה אתנית. השניים מבצעים ג'אז חופשי באימפרוביזציה מוחל.  

13 באפריל - Sparky Funky: ניר בן עמרם (גיטרה חשמלית), אלכס טרפקוב (בס חשמלי), מיכאל אגרה (קלידים), אנטולי מגדלינסקי (תופים) - קבוצת מוזיקאים מובילה מירושלים המנגנת בסגנונות אלקטרו פאנקי, סקווי, ג'אז חלק. חגיגה של קצב, ריפים פאנקיים, הרמוניות מעודנות ואימפרוביזציות סולו מרהיבות. כל חברי ההרכב הם מוזיקאים מקצועיים עם ניסיון רב בהופעות בסגנונות אלו.

15 באפריל - Children on play: סטניסלב בוריסוב (סינתיסייזרים), דניס קרבצ'וק (מכשירים אלקטרוניים), ואורח מיוחד - גרגורי ריבקין (חצוצרה) - דואט אלקטרוני של מוזיקאים צעירים המנגנים בסגנונות אמביינט, רעש, טכנו, אלקטרוניקה, וניסיוני. המוזיקה מבוססת על ביצוע חי ואימפרוביזציה, בשימוש ב-Elektron Digitakt, Modal Argon 8, Arturia Microfreak, Korg Volca, Waldorf Pulse 2 ועוד. חצוצרן הג'אז גרגורי ריבקין מצטרף אליהם, מנצח בפסטיבלים רבים ואמן אימפרוביזציה וירטואוזי, מוכר ומוערך גם בישראל וגם בחו"ל.

16 באפריל - Unknown Flying Subjects: מיכאל אגרה (סינתיסייזרים אנלוגיים, ווקודר), ניר בן עמרם (גיטרה חשמלית), ויודה איבגי (תחנת סמפלר). הסגנון המוזיקלי של UFS ניתן לתיאור כפיוז'ן מזרחי אלקטרוני. זהו מיזוג של ג'אז אלקטרוני עם מזיקה מסורתית מהמזרח התיכון ומרכז אסיה. מיכאל אגרה, המלחין והקלידן מירושלים שהוא גם דרוויש מהסדר הסופי מלאמטיה, הוא יוצר רעיון פרויקט UFS וכל החומר המוזיקלי. הקונספט המוזיקלי שלו נושא טבע סופי מובהק. התוכנית כוללת אלמנטים מהמוזיקה החסידית, הכנענית, המגרבית ומסורות מוזיקליות נוספות. בשילוב עם הצליל האלקטרוני, זה יוצר דחף חזק, המחמם את אווירת הקונצרט לטמפרטורות כוכביות.

סמל הפסטיבל "Future Sound of Jerusalem" הוא האריה האלקטרוני, עם זנב מחוטי חשמל - מנהיג יערות הדיגיטל, המוביל אותנו דרך הגבולות הזמניים של המוזיקה. כסמל לירושלים, הוא ממלא את האירוע שלנו ברוח העיר הנצחית.
שליש מההכנסות יועברו למטרות צדקה - למשפחתו של כפיר זירא, חייל שנפצע בקרב ברצועת עזה. פרטים על כפיר ומשפחתו כאן (קישור לפוסט בפייסבוק עליו).
הצטרפו אלינו ב-11, 13, 15, ו-16 באפריל בבית אות המוצר הירושלמי כדי לגלות את הצליל החדש של ירושלים בלב האבולוציה המוזיקלית.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter