גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה

ברודווי ישראל - מופע בינלאומי עם כוכבת הווסט-אנד אמה קינגסטון

ארכיון תאריך: 24 יוני 2024 - 2 יולי 2024

משך: שעה וחצי

כוכבת הווסט-אנד אמה קינגסטון בישראל!
כוכבת EVITA בישראל!
 
הכוכבת הראשית של המחזמר אוויטה אמה קינגסטון Emma Kingston מגיעה לראשונה לסיבוב הופעות ארצי בהיכלי התרבות בישראל. 
 
כוכבת הווסט-אנד הנודעת אמה קינגסטון מגיעה לראשונה להופעות בישראל!  
אמה קינגסטון Emma Kingston תגיע היישר מלונדון לרגל מופעי מחווה חגיגיים לברודווי בשיתוף הזמר והשחקן הישראלי צחי סיטון  Isaac Sutton.
 
"ברודווי-ישראל", מופע בינלאומי חוצה יבשות, יכלול את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר מתוך מחזות הזמר פנטום האופרה ואוויטה, מאת המלחין הבריטי האגדי אנדרו לויד וובר, כמו גם מיטב השירים ממחזות הזמר שהועלו על במות ברודווי לאורך השנים - החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.
 
כוכבת הווסט-אנד הבריטית אמה קינגסטון תבצע את מיטב הלהיטים מתוך המחזמר המצליח ביותר בכל הזמנים - פנטום האופרה, כמו גם מתוך המחזמר אוויטה, אשר הפך אותה לשם דבר בארה"ב, בו גילמה את התפקיד הראשי בטור העולמי, בבימויו של הבמאי האגדי האל פרינס.
אמה קינגסטון אף חלקה לאחרונה את התפקיד הראשי במחזמר "ביקור התזמורת" בלונדון, יחד עם הזמרת הישראלית מירי מסיקה.
 
כוכבת הווסט-אנד אמה קינגסטון תבצע גם דואטים יחד עם הזמר הבינלאומי צחי סיטון, אשר יבצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו.
 
המופע יכלול שירים מתוך פנטום האופרה, אוויטה, עלובי החיים, צלילי המוסיקה, גבירתי הנאווה, הלו דולי, מצחיקונת, קברט, כנר על הגג  ועוד...
 
אמה קינגסטון, מכוכבות הווסט-אנד הבולטות ביותר בשנים האחרונות, גילמה תפקידים ראשיים במחזות הזמר:
EVITA, Les Misérables (West End 30th Anniversary Cast), West Side Story , The Band's Visit, Carousel, Children of Eden , The Last 5 Years ,Fiddler on the Roof , In the Heights , Priscilla Queen of the Desert, Grease (UK Tour) and more!
 
צחי סיטון - זמר, שחקן ומפיק ישראלי בעל קריירה בינלאומית, מככב בימים אלו בהיכלי התרבות בארץ עם המופעים המצליחים "חוגגים 80 לנורית הירש" - מופע משותף עם כלת פרס ישראל נורית הירש, "הערב מחזמר" ו - "לאס וגאס - תל אביב" - מופע מחווה לעיר ההימורים הגדולה.
בימים אלה, סיטון יוצא לסיבוב הופעות ארצי משותף עם המלחין הישראלי אפי נצר - המופע "חוגגים 90 לאפי נצר".
בשנים האחרונות, מעבר להפקות שלו, הוא מרבה להופיע במחזות זמר ואופרות, ביניהם המחזמר הצרפתי "רומיאו ויוליה" בתיאטרון גשר.
 
סיטון הופיע בניו יורק באולמות המטרופוליטן רום וסטודיו 54 הנודע Feinstein's - ומרבה לשתף פעולה עם כוכבות ברודווי בארה"ב ובארץ.
החל משנת 2018 השיק את "ברודווי ישראל", והביא ארצה לסיבובי הופעות משותפים את כוכבות ברודווי הנודעות:
CARRIE ST. LOUIS, DELANEY WESTFALL, AMANDA JANE COOPER , ERYN LECROY.
 
סיטון הופיע גם עם כוכבת ברודווי זוכת פרס הטוני KRISTIN CHENOWETH , שהתפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הנודע במחזמר "WICKED". הדואט שלהם בוצע על במת ה-  MAYO ARTS.
 
הביקורות משבחות!

"נס מקומי בישראל! מגה פרפורמרית וזמרת בעלת אחד הקולות היפים ביותר בעולם כיום" (פם פלד, ג'רוזלם פוסט).
 
"היישר מברודווי! מופע מהנה ביותר המספק לקהל מנה גדושה של רגש ונוסטלגיה". (צח אוריין אוראץ', מעריב).
 
"מופע מוסיקלי נוסטלגי ומלהיב... במופע אין רגע דל. הוא מבדר מאד וסוחף. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוסיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו". (חיים נוי, הארץ).
 
Шערב של הנאה צרופה! רוצו!Ш (ציפי שוחט, הארץ).
 
"צחי סיטון, זמר בס-בריטון מהטובים בארצנו פרפורמר כשרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב" (אלעד נעים,The Marker).
 
"צחי סיטון, עם נוכחות מלבבת וקול מלטף, אוהב מחזות זמר וזה ניכר בכל רגע ורגע שלו על הבמה. עם חיוך שלא ירד לו מהפנים לאורך כל הערב, הוא מוליך את הקהל בין מחזות הזמר הגדולים ביותר שהיו פה ובעולם כולו. כמו כן, זמרת אופרה, עם קול פעמונים ויכולת לעשות איתו כשפים. אין מקום שהיא לא יכולה להגיע אליו עם הקול שלה. השניים שרים יחד, ונשמעים פשוט נפלא." (ליבית אבן פז, מפרגנת).
 
"ערב שמוגש באהבה ובכישרון מתפרץ... קול עמוק ומרגש... ערב מהנה ביותר ונוסך חיוכי קסם" (הבמה).
 
"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוזיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות עם מיטב השירים ממחזות הזמר. המופע כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוזיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).
 

 
 
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter