גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה קלאסית

הפילהרמונית הישראלית עם הפסנתרן דניס קוז'וחין בפסטיבל Wandering music Stars

ארכיון תאריך: 10 מאי 2022

משך: שעתיים, כולל הפסקה

הפסטיבל המוזיקלי הגדול מתארח בהיכל התרבות לשני קונצרטים מיוחדים עם הפילהרמונית הישראלית, סולנים ומנצחים בינלאומיים. הקונצרטים ביוזמת הקרן האירופית לאמנות, המארגנת תחרויות מוסיקה בינלאומיתבמלטה וברחבי העולם.
 
הפילהרמונית הישראלית
סרגיי סמבטיאן, מנצח
דניס קוז'וחין, פסנתר
תוכנית האירוע:
פוצ’יני: הפתיחה לאופרה מנון לסקו
שור: קונצ’רטו לפסנתר “ממדף הספרים”
צ’ייקובסקי: סימפוניה מס’ 5
 
על האומנים:
דניס קוז'וחין - פסנתר
החל ללמוד נגינה בפסנתר כילד, עם  אמו מורה ופסנתרנית. בשנת 2010 זכה בתחרות המלכה אליזבת, בבריסל. לאחר הלימודים ברוסיה עבר ללמוד באקדמיית המלכה סופיה במדריד, אצל הפסנתרן והמורה הדגול דמיטרי בשקירוב. וסיים את לימודיו באקדמיה בלייק קומו. היום המנטור שלו הוא מאסטרו דניאל ברנבוים.
קזוחין הופיע עם התזמורת הגדולות והבולטות בעולם, וכן מרבה להופיע בהרכבים ובפסטיבלים של מוסיקה קאמרית. בארץ הופיע בעבר עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ותזמורות נוספות וכן הרבה לטול חלק בפסטיבל הבינלאומי למוסיקה קאמרית בירושלים  בניהולה של אלנה בשקירובה.

סרגיי סמאבטיאן – מנצח
אחד המוזיקאים הארמניים הבולטים בתקופתנו, יליד 1987, בן למשפחת מוזיקאים. שמו נקשר לא רק לפעילות המוסיקלית שלו אלא לפעילות חינוכית תרבותית שהוא מרבה לעסוק בה בארצו. הוא המייסד והמנהל של התזמורת הסימפונית הלאומית של ארמניה. אותה הקים כשהיה רק בן 18. התזמורת הופיעה באולמות הבולטים באירופה והופיעה כתזמורת הבית בפסטיבלים רבים ברחבי אירופה. ובתחרות המוסיקה השנתית המתקיימת בירובן על שמו של המלחין חצ'טוריאן. סמאבטיאן גם מנהל מוסיקלית את התזמורת הסימפונית של מלטה איתה הופיעה ברחבי העולם. כמו כן, יסד 4 פסטיבלים למוסיקה בארמניה. ומקדיש חלק ניכר מזמנו לקידום התרבות והמוסיקה הארמנית ארגן את הקונצרט המיוחד שנוגן לציון 100 שנה לשואת העם הארמני בה השתתפו מאות  מוזיקאים, נגנים וזמרים. זכה בפרסים רבים ולביקורת מהללות.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter