גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות

פסטיבל Remote Tel-Aviv - MART

ארכיון תאריך: 20 מרץ 2022 - 14 אפריל 2022

משך: שעתיים

בליווי קולי בשפות: אנגלית, עברית, רוסית

שימו לב! Remote Tel Aviv הוא סיור רגלי ארוך ומרתק בין שתי נקודות מרוחקות זו מזו. לא מומלץ להגיע ברכב פרטי.

Remote Tel Aviv הוא הבכורה התל אביבית של Remote X מאת Rimini Protokoll. מאז הבכורה של Remote Berlin ב-2013, הגיע הפרויקט ליותר מ-50 ערים מסביב לעולם, כולל ליסבון, מדריד, מוסקבה, ניו יורק, סאו פאולו, סנט פטרסבורג ועוד. סוף סוף הוא מגיע גם לתל אביב בהזמנה של פסטיבל MART.

קבוצת אנשים עם אוזניות יוצאת לסיור ברחובות העיר. מורה הדרך שלהם הוא קול סינתטי שאנחנו מכירים מוויז. המפגש עם הבינה המלאכותית מצריך את המשתתפים לבצע ניסוי על עצמם. איך מקבלים החלטות ביחד? אחרי מי הולכים כשהאלגוריתמים מובילים?

משתתפי הסיור צופים זה בזה, מקבלים החלטות בנפרד אך נשארים חלק מהקבוצה לאורך כל הדרך. הבינה המלאכותית מתבוננת בהתנהגותם של בני אנוש מרחוק, והקול נהייה מוכר יותר ויותר עם כל צעד. במהלך הסיור, הצלילים המוקלטים הדו אוזניים ומוזיקה מהסרטים הם הפסקול לסביבה האורבנית. המסע ברחבי העיר מרגיש יותר ויותר כסרט משותף.

Remote מטיל ספק בבינה מלאכותית, ביג דאטה ורמת החיזוי שלנו. ככל שהפרויקט משוטט מעיר לעיר, בכל מקום חדש הוא נבנה על בסיס הדרמטורגיה של המקום הקודם.

Remote Tel Aviv הופק על ידי Rimini Apparat.

Rimini Protokoll

הלגארד האוג, סטפן קאגי ודניאל ווטצל הקימו את Rimini Protokoll בברלין בשנת 2000. תחת השם הזה נעשו פרויקטים רבים ומגוונים מתיאטרון דוקומנטרי ומחזות סאונד ורדיו עד לסרטים ומיצבים. Rimini Protokoll עושה יצירות גם לבמה וגם לסביבה אורבנית כדי לפתוח פרספקטיבות חדשות של המציאות שלנו.  
Rimini Protokoll זכה בפרסים רבים גרמניים ובינלאומיים.

האירוע מוגש ע‘'י פסטיבל MART בתל אביב.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter