גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות

אופרטה מבודפשט - האלמנה העליזה

ארכיון תאריך: 25 ינואר 2019 - 5 פברואר 2019

משך: שעתיים, כולל הפסקה

 אופרה בהונגרית עם כיתובים בעברית וברוסית.

"התיאטרון המוזיקלי ההונגרי" חוזר לישראל! ויציג את האופרטה האהובה ומלאת שמחת החיים של פרנץ להאר "האלמנה העליזה" בניצוחו של המנצח המוערך פאל פרקש ובבימויו של מנהל התיאטרון המוזיקלי ההונגרי בוז'או ג'וזף (Bozsó József)
 

בסוף ינואר  ישוב לארץ התיאטרון המוזיקלי ההונגרי שיעלה את האופרטה האהובה "האלמנה העליזה" של פרנץ להאר בניצוחו של של פאל פרקש ( (Pál Farkas ובבימויו של בוז'או ג'וזף (Bozsó József), מנהל התיאטרון המוסיקלי ההונגרי. המופע יוצג בישראל. המופעים הקודמים של התיאטרון המוזיקלי ההונגרי שהועלו בישראל, האופרטה "ברון הצוענים" והאופרטה "דם וינאי", זכו בישראל להצלחה מסחררת. התיאטרון המוזיקלי ההונגרי The Hungarian Music Theatre מורכב ברובו מזמרי ורקדני האופרה הלאומית, כולל הסולנים המובילים. ההצגה מלווה בתזמורת הסימפונית של VAC בניהולו של המנצח פאל פרקש ובכיכובה של  זמרת הסופרן הבינלאומית אדית וורוס (Edit Vörös).

האופרטה "האלמנה העליזה" , אופרה ווינאית מאת פרנץ להאר (1905) היא בין האופרות הבודדות בעולם שנכתבו על שמחת החיים ועל יופיים של החיים. סיפור המחזה הוא על גורלה של מדינה ענייה  שבנקאי החצר הזקן שלה נושא לאשה את חנה, צעירה יפהפייה וחסרת פרוטה. מיד לאחר נישואיהם, מת הבנקאי ומוריש את כל רכושו לרעייתו, רכוש שמכיל את רוב משאבי המדינה. בכירי המדינה מוכנים לעשות הכל על מנת לעצור את הצעירה מלהינשא שוב ולהציל את כספי המדינה מידיה. למרבה המזל, האהבה שכובשת את כולם, למרות שהיא לא עוזרת לפתור את הדאגות, מובילה את הדמויות לסוף טוב דרך מנגינות יפות, הרבה אי הבנות מלאות הומור וריקודים משעשעים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter