גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Frankie Valli and The Four Seasons - פרנקי ואלי וארבע העונות

ארכיון תאריך: 4 יולי 2017

משך: שעה ו-45 דקות

האגדה האמריקאית פרנקי ואלי וארבע העונות מגיעים לראשונה לישראל לחגיגת 4 ביולי עם מיטב הקלאסיקות העל זמניות:
Grease", "Can't Take My Eyes Off You", "Let's Hang On",  "Begging" ,"Big Girls Don’t Cry", "December 63 (Oh What a Night!)", "sherry" “Walk Like a Man",And many more!
  
הג'רזי בוי המקורי, אגדת המוזיקה פרנקי ואלי, מגיע להופעה ראשונה וחד פעמית בישראל! כבר בשנות החמישים החל ואלי, עם קול הפלסאטו הייחודי, לזמר בהרמוניות עם הרכבים שונים ברחובות ניוארק, ניו ג'רזי, אך ההכרה הגדולה הגיעה בתחילת שנות השישים כשתפס את המיקרופון כסולן הרכב ארבע העונות שסחררו את עולם המוזיקה בעשורים הבאים עם שורה של להיטים אלמותיים חורכי מצעדים בינהם: Sherry,Big Girls don’t cry, Walk like a man ועוד,  מכירות של למעלה מ 175 מיליון אלבומים וכניסה להיכל התהילה של הרוקנרול בשנת 1990 .  
 
במקביל יצא פרנקי גם בקריירת סולו מצליחה עם שירים כמו שיר הנושא של הסרט גריז, ו - Can't Take My Eyes Off You שזכה למאות גרסאות כיסוי מגלוריה גיינור, הפט שופ בויז ועד מיוז.
 
הדורות הצעירים זכו להיכרות עם פרנקי בשנים האחרונות בזכות המחזמר עטור הפרסים ג'רזי בויז שמתעד את סיפורו של ההרכב שהמוזיקה שלו חודרת ללבבות כבר מעל לארבעה עשורים, ושזכה לעיבוד לסרט מוזיקלי משובח בבימויו של קלינט איסטווד. לאורך כל השנים ממשיך ואלי להופיע במרץ על במות ברחבי העולם, וב4 ביולי, כל הקסם יגיע לראשונה לישראל להיכל התרבות תל אביב.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter