גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

J.Viewz ותזמורת המהפכה

ארכיון תאריך: 7 יוני 2016

משך: שעה וחצי

במסגרת סדרת קלאסי רוק ובשיתוף עם תזמורת המהפכה יגיע הפרויקט של יונתן דגן – J.Viewz , למופע באופרה הישראלית עם להקה חדשה של מוסיקאים מישראל ומארה"ב.

עם ההרכב החדש של  J.Viewz הכולל את הנגנים תומר רבינוביץ', עופר לוי ועוד, הזמרת דנישה ​אודיג׳י מניו יורק, הופעת אורח של נועה למברסקי  ובהשתתפות  30 נגני תזמורת המהפכה בניצוחם של רועי אופנהיים וזהר שרון.

יונתן דגן, העובד תחת השם J.Viewz חוגג את סיום ה DNA Project ומגיע לארץ עם ההרכב החדש למופע מיוחד בשילוב תזמורת המהפכה המציג  את J.Viewz כפי שמעולם לא ראיתם. ערב חגיגי שיביא את הגרוב והאלקטרו ישירות אל בימת האופרה הישראלית. המופע יכלול עיבודים מחודשים ללהיטים האהובים מבית היוצר של דגן וכמובן טעימת לייב ראשונה מהאלבום הבא של J.Viewz 401 DAYS  שנעשה באופן אינטראקטיבי תוך תיעוד ההקלטות בזמן אמת. 
מזה יותר מעשור שJ.Viewz   הוא אחד הפרויקטים המוסיקליים החדשניים והמצליחים שיצאו מישראל, שבאמצעותו מביא דגן שילוב ייחודי בין אלקטרוניקה וכלים חיים למאות אלפי אנשים ברחבי העולם. אותה נוסחת קסם אהובה תשתכלל במופע המיוחד שיתקיים לראשונה בישיבה.
מאחורי ההרכב  J.Viewz   שני אלבומי אולפן מצליחים שהפכו לקלאסיקה בקרב קהל המעריצים של בארץ ובעולם וזיכו את דגן במועמדות לפרסי הגראמי וה MTV. מתוך הסטודיו בניו יורק, שם מתגורר דגן בשנים האחרונות, הוא ממשיך את הפעילות המצליחה של הפרויקט, שמגיע לישראל אחת לשנה להופעות בלתי נשכחות.

תזמורת המהפכה הינה אנסמבל יוצר ומעבדה למוסיקה ישראלית מקורית בשילוב אמנויות במה. האנסמבל משלב כלים תזמורתיים-אקוסטיים וכלים אלקטרונים. אנסמבל יוצר מדי שנה פרויקטים מוסיקליים חדשים בעלי קונספט אומנותי מגובש המבוסס על יצירות ישראליות מקוריות לאנסמבל כלים מעורב, בשילוב יוצרים, רעיונות וכלים מתחומי אמנות שונים. בעשור האחרון העלתה תזמורת המהפכה מופעים על במות שונות ופסטיבלים ברחבי הארץ ושיתפה פעולה עם כמה מהאמנים המובילים במוסיקה המקומית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter