גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

סרגי זילין וג'אז באנד פונוגרוף - מופע ג'אז מהמם ועונג אינסופי!

ארכיון תאריך: 18 מאי 2016 - 20 מאי 2016

משך: שעתיים ורבע, כולל הפסקה

הנחייה ברוסית ואנגלית.

להקת הג'אז המפורסמת של ג'אזמן האגדי סרגיי ז'ילין מגיעה בפעם הראשונה לישראל. מוסיקאים – וירטואוזים, אנגריה פנומינאלית וקצב הג'אז הופכים את המופע לעונג אינסופי.
  
סרגיי ז'ילין - פסנתרן ג'אז ומנהל הלהקה האגדית "פונוגרף ג'אז באנד" הידוע ומוכר בכל העולם. למאסטרו – תוכניות רבות, אך המיוחדת שלו, שבעקבותה הוא התפרסם ואיתה יופיע בארץ - "שיכרון הג'אז".

תכנית זו מורכבת משני חלקים. החלק הראשון הוא אינסטרומנטלי נטו. בביצועו של סרגיי ז'ילין תשמעו יצירות מופת של המאה העשרים: את "סנט לואיס בלוז" הקלאסי של ויליאם הנדי, יצירות של  דייב ברובק, צ'יק קוריאה, וכמובן את ה"קרוואן" המפורסם של דיוק אלינגטון. שינוי של סגנונות פסנתר - בלוז, רגטיים, סטרייד, ביבופ מדהים במינו ווירטואוזיות של הנגנים פשוט משאירה את הצופים ללא מילים. וריאציות של מאסטרו ז'ילין מאופיינות בנימה חדשה ולא סטנדרטית, אך יחד עם זאת שומרות על רוח ומסורת של סגנון הג'אז הקלאסי.
החלק השני של התוכנית מורכב מהיצירות הטובות ביותר של ג'אז ווקאלי אותן יבצעו זמרי הלהקה וסולניות מריאנה סבון ואירינה ברטיס. הדואט של הבלונדינית האלגנטית וברונטית הכריזמטית עם הקולות המדהימים לא ישאירו אתכן אדישים.

להקתו של מאסטרו ז'ילין מדהימיה את הקהל במופע אנרגטי ומרגש של להיטי הג'אז המפורסמים מכל הזמנים.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter