גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות ילדים

הצגת ילדים מוזיקאלית חדשה - יומולדת למולדת עם סבא טוביה

ארכיון תאריך: 10 פברואר 2018 - 2 פברואר 2019

משך: שעה ורבע

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 - 8

משתתפים: טוביה צפיר, בר גרינזייד, ספיר דרמון, אסף משה, דוריס נימני.
תיאטרון מופע גאה להציג יומולדת למולדת עם סבא טוביה
חגיגה מוזיקלית עם שירי הילדים האהובים של כל הזמנים
מחזה ובימוי: עידן עמית

הצגה מוזיקלית חדשה וסוחפת לקטנים וגדולים לכבוד חגיגות השבעים למדינה בכיכובו של הסבא של כולם - סבא טוביה. מסע מרתק בעקבות ההווי הארצישראלי שמתרחש כולו בחצר של סבא טוביה בו גדל צבר, קקטוס מיוחד שאוהב לדבר, אוהב חברים ובעיקר את הסיפורים והשירים של סבא טוביה. בין השירים השזורים בהצגה:  "ארץ הצבר", "ארץ ישראל שלי", "לצפון באהבה", "היי דרומה לאילת", "איזו מדינה", "בשנה הבאה", "שלום לך ארץ נהדרת", "הכל פתוח","תמיד עולה המנגינה" ועוד ועוד.

ניהול מוזיקלי ועיבודים: אורי קיליאן,
כוריאוגרפיה: מירן גורל,
עיצוב תפאורה: במבי פרידמן,       
עיצוב תלבושות: אלה קולסניק,
עיצוב בובה: רועי עקאב,
יעוץ אמנותי: רותם אדוט,
דרמטורגיה: גליה בארי,
הפקה: קרן קרישפין.

ביקורות:
"יומולדת למולדת", בכיכובו של סבא טוביה, זו ההצגה שתרצו לקחת אליה את הילדים שלכם. לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה, זו הדרך הכי טובה לחבר את הקטנטנים לחגיגה הלאומית.

מדובר במופע לכל המשפחה, צבעוני ושמח, שעוסק בישראל היפה של פעם. במרכז ההצגה עומד סבא טוביה, סיפוריו ושיריו הארצישראלים. בתו, נכדתו וקקטוס מיוחד, מלווים אותו במסע ברחבי הארץ וההסטוריה של המדינה.

באופן שהוא לא מעמיס, קליל ונגיש לילדים הקטנים ביותר, ההצגה מספרת על הטבע, הצמחים, המקומות היפים בארץ, המאכלים, הריחות, הריקודים והאנשים שמרכיבים את הפסיפס הישראלי.

הפנייה היא לילדים הקטנים, בני שנתיים וחצי ומעלה, והמופע מצליח לתפוס את תשומת הלב שלהם: יש שימוש בבובות, תפאורה צבעונית ומעניינת, והילדים מתבקשים לענות לסבא טוביה, לעשות תנועות עם הידיים ולהצטרף בשירה.
הלכנו לצפות בהצגה, כל המשפחה יחד: זוג הורים ושלושה ילדים קטנים, בגילאי 3 ו -5.5. נהננו מאוד, וחזרנו הביתה עליזים ושמחים. בשורה התחתונה – מדובר בהצגה חמודה, צבעונית ומרגשת.

הסיפור פונה לקטנטנים אבל גם הגדולים לא משתעממים. השירים יפים ומרגשים והפקתם מצויינת, והאווירה היא כייפית ומשפחתית.

מומלץ כבילוי לכל המשפחה – ילדים, הורים וסבים!
good mother

מצפייה בהצגה באמת יכולתי לשים לב שמדובר במעין מיוזיקל שמשלב הרבה שירים מוכרים מכל הזמנים גם מהתקופה שאני הייתי ילדה כמון "ארץ הצבר" "הכל פתוח", ואפילו עוד כאלה שהיו כבר קלאסיקות "ארץ ישראל שלי", "לצפון באהבה", "היי דרומה לאילת", "תמיד עולה המנגינה" ועוד ועוד לכל השירים חוברו עיבודים חמודים מאוד וחידושים  בניהול המוסיקלי של אורי קיליאן, וריקודים וצעדים ע"י הכוריאוגרפית מירן גורל
ההצגה מאוד מושקעת ורואים שהצוות היה צריך לעבוד קשה.
יומולדת למולדת- הצגה חדשה ומתוקה!
מופע מומלץ ואפילו מאוד!  

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter