גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

להקת הפלמנקו הישראלית קומפס במסגרת מחולוהט 2016 - Quince

ארכיון תאריך: 21 יולי 2016

משך: שעה

רגע לפני נסיעה לסיבוב הופעות ביפן, "קינסה", חמש עשרה בספרדית, מגיע למחולוהט בסוזן דלל. יצירה מספר חמש עשרה של להקת הפלמנקו הישראלית, להקת הפלמנקו הרפרטוארית המובילה בישראל.
ניהול אמנותי: מיכל נתן

המופע ומביא לידי ביטוי את התפתחותה האמנותית של הלהקה לאורך כל שנות קיומה ומקפל בתוכו שילוב של פלמנקו מסורתי משובח לצד פרשנות אישית נועזת. המופע מוגש בארבע מערכות, שכל אחת מהן מביאה ניחוח אחר של עולם הפלמנקו והמחול הספרדי.
היצירה משלבת קולאז' מוסיקלי מגוון: מוסיקת פלמנקו, מוסיקה קלאסית ומוסיקה עכשווית כולל השפעה אירית והודית. 
ריקוד: להקת הפלמנקו הישראלית

להקת הפלמנקו הישראלית בניהולה האמנותי של מיכל נתן הינה להקה רפרטוארית הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה במסגרת העמותה לקידום תרבות הפלמנקו בישראל ונתמכת על ידי משרד התרבות והספורט ועיריית תל אביב. בשנות פעילותה הרבות, העלתה הלהקה הפקות רבות, למבוגרים וילדים, הופיעה בכל רחבי הארץ ובחו"ל ואף זכתה בהוקרות רבות.

הלהקה פונה לכל שכבות האוכלוסייה ולכל הגילאים וחושפת את הקהל הישראלי לתרבות הפלמנקו. כיום נחשבת הלהקה למובילה בתחומה וזוכה להערכה רבה בארץ ובחו"ל בזכות הסגנון והרפרטואר הייחודיים שלה. ובזכות עיסוקה גם בפרוייקטים רב תרבותיים וחינוכיים.

בין ההפקות הבולטות של הלהקה: "הגברת עם הקמליות", "דוד ובת שבע" - דרמת פלמנקו, "דון קישוט" למבוגרים, "כרמן", "שלגיה ושבעת הגמדים", "החתול במגפי הקסם" לילדים.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter