גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

פטשקה וצ'ימו במחווה לענקי הפסנתר והגיטרה - פסטיבל ניו אורלינס 2026

ארכיון תאריך: 5 יוני 2026

משך: שעה ו-20 דקות

מפגש פסגה בין שני מאסטרים של הג'אז: הפסנתרן ליאוניד פטשקה והגיטריסט הספרדי Ximo Tebar, במחווה לשניים מענקי הג'אז – אוסקר פיטרסון וג'ו פאס. הפסנתר הווירטואוזי והגיטרה החמה נשזרים בדיאלוג מוזיקלי סוחף, שמחזיר לבמה את רוח הסווינג והבלוז של מסורת הג'אז הגדולה. בתכנית יצירות קלאסיות המזוהות עם פיטרסון ופאס, ביניהן פנינים כמו C Jam Blues, юSatin Doll, ю Night Train ו -All the Things You Are ערב של אלגנטיות, וירטואוזיות וגרוב ג'אזי משובח.

בהשתתפות:
Leonid Ptashka פסנתר
Ximo Tebar גיטרה (מדריד)
Valerie Lipets בס

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter