גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

ניו אורלינס של שנות ה-20 - פסטיבל ניו אורלינס 2026

ארכיון תאריך: 4 יוני 2026

משך: שעה ו-20 דקות

מסע מוזיקלי אל העשור שבו הג'אז פרץ לעולם. ה- Hot Jazz Band Budapest מחזירים לבמה את הצליל של ניו אורלינס ושיקגו של שנות ה-20 — התקופה של  אייקונים כמו:
לואי ארמסטרונג, קינג אוליבר, ג'לי רול מורטון וביקס ביידרבק. בין הצלילים ננסה להחזיר לחיים יצירות מופת כמו West End Blues, юBasin Street Blues, ю Royal Garden Blues ו-When the Saints Go Marching In.

חצוצרה נוצצת, קלרינט סוחף, בנג'ו מקפיץ וקצב סווינג בלתי ניתן לעצירה — ערב שמחזיר את רוח המסורת, החופש והשמחה של ראשית הג'אז.

בהשתתפות:
Tamás Bényei חצוצרה, בנג'ו, שירה (בודפשט)
Tamás Kovács טרומבון, שיר (בודפשט)
László Fodor קלרינט, סקסופון אלט (בודפשט)
Lóránt Szabó גיטרה, בנג'ו (בודפשט)
Zoltán Juhász בס (בודפשט)
István Galbács תופים (בודפשט)

צילומים: Béla Szalóky

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter