גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

רביעיית מתן קליין ורמי לוין

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו מועדון שבלול רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ורבע
קרדיט לתמונה: יוסי צבקר, דניאל ווינר
רביעיית מתן קליין ורמי לוין

משך: שעה ורבע

מפיק: מועדון שבלול ג'אז - רשימת הופעות

הדלתות והמסעדה יפתחו 90 דקות לפני שעת המופע. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות

מתן קליין ורמי לוין בהרכב חדש של רביעיית אולסטארז בהופעת בכורה - מחווה למוסיקה של וויין שורטר, הרבי הנקוק וצ'יק קוריאה, שלושה אמנים ענקיים שהיוו השראה עצומה לאורך שנים של יצירה על מוסיקאים ברחבי העולם. הרביעייה תנגן בנוסף יצירות מקוריות שהולחנו בהשראתם.

 מתן קליין- חליל
חלילן ומלחין, מופיע בקביעות בפסטיבלים באירופה וחתום בלייבל הגЧאז ЧאובונטוЧ בלונדון.
לחניו המקוריים זכו לאורך השנים בפרסים בתחרויות רבות, והוא מלווה כבר שנים רבות את מיקי גבריאלוב.

רמי לוין- פסנתר
פסנתרן, מלחין, מעבד ומורה. שיתף פעולה עם מוסיקאים מתחום הג'אז כמו אלי מגן, חגי אמיר, יובל כהן, דניאל דור, ברק מורי, יונתן לוי ועוד, ומתחום המוסיקה הקלה עם שלום חנוך, דויד ברוזה, שלמה ארצי, מתי כספי ועוד. עד לאחרונה מרצה באקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים.

גלעד אברו- קונטרבס
מבכירי הבסיסטים הישראלים. מלמד מוזיקה בקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה תל אביב ובבית הספר מזמור, מוביל ומשתתף בשורת הרכבים בג'אז ובסצנת האינדי בישראל, כנגן ג'אז המושפע ונוגע בסגנונות נוספים, מזרמים במוזיקה אתנית דרך רוק ופופ ועד למוזיקה אלקטרונית ופסיכדליה. לאורך השנים ניגן עם אמני ג'אז ויוצרים חשובים בסצנת הג'אז העולמית, ביניהם אבישי כהן (בסיסט), קרטיס פולר, סלייד המפטון, רנדי ברקר ועוד רבים

רועי אוליאל- תופים
מהמתופפים המובילים בסצנת הג'אז הישראלית. ניגן עם ענקי ג'אז בינלאומיים, ביניהם קורט רוזנווינקל, ג'ף ברלין, פרנק גמבלה ועוד וכמו כן, שיתף פעולה עם מוסיקאים ויוצרים כגון מיקי גבריאלוב, אלון אולארצ'יק, עמיקם קימלמן, אלי דג'יברי ואילן סאלם. מתופפה הקבוע של תזמורת הג'אז של תל אביב מזה כ 10 שנים וכמו כן מנהיג את ההרכב 'שישיית רועי אוליאל' המבצעת את יצירותיו ועיבודיו.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter