גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות
קופת !BRAVO
  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

מחווה לבוב מארלי - Could You Be Loved - פסטיבל יפוג'אז 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות
קרדיט לתמונה: פטר ויט
מחווה לבוב מארלי - Could You Be Loved - פסטיבל יפוג'אז 2024

משך: שעה ו-20 דקות

מפיק: שמים - ארגון, ניהול והפקה - רשימת הופעות

שירי הרגאיי המקפיצים של Bob Marley מקבלים צבע ג'אזי, עם ריתמיקה ומצלולים שרק אמני ג'אז ברמתם של נגני ההרכב הזה מסוגלים לייצר. הבסיסט גיל זוהר יספק את הדופק להרכב המדהים הזה, שייקח את השירים של מארלי למחוזות שבהם טרם היו. הצטרפו לחגיגה החד פעמית הזאת!

בהשתתפות:
גיל זוהר בס, שירה, עיבודים וניהול מוסיקלי
Anna Serafinska שירה (פולין)
Franck Amsallem פסנתר (צרפת)
Bobby Martinez סקסופון (ספרד)
אילון תורג'מן גיטרה
רועי אוליאל תופים

Bob Marley היה מוזיקאי ופעיל שלום ג'מייקני. מארלי הוא זמר הרגאיי המפורסם ביותר בעולם, אשר זכה להוקרה ולפרסים רבים על פועלו. אלבומיו הגיעו למקומות הראשונים במצעדי המוזיקה השונים ונמכרו בעשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם. מגזין המוזיקה הנחשב 'רולינג סטון' דירג את מארלי במקום ה-19 ברשימת "100 הזמרים הגדולים בכל הזמנים" ובמקום ה-11 ברשימת "100 האמנים הגדולים בכל הזמנים", נכלל ב'היכל התהילה של הרוק אנד רול, זכה בפרס גראמי על מפעל חיים ושדרה בעיר ניו יורק נקראת על שמו מאז 2006.  בין עשרות שיריו הידועים: I Shot the Sheriff, Get Up, Stand Up, No Woman, Bend Down Low No Cry, Could you be loved

מארלי נחשב בעיני רבים ל"שליח" (זהו גם פירוש כינויו-  Nesta), למי שמעביר בשיריו את המסר להתאחד ולאהוב. בפעילותו הפוליטית ניסה לגשר בין הצדדים במהומות הפוליטיות בג'מייקה בשנות ה-70, ופעל למען השלום במדינות שונות באפריקה. פעילותו זכתה להכרה מטעם האו"ם. רבים משיריו משלבים מסרים פוליטיים למען אפריקה ומטיפים לעקרונות דת הראסטפארי. הוא נחשב עד היום לאחד ממובילי התנועה וממפיציה, ובעיני המאמינים בדת הראסטפארי נחשב לנביא.

גיל זוהר הוא מוסיקאי, מורה ליוגה, מאמן ומטפל. מנגן בפסנתר, גיטרה בס, חליל צד ושירה. מופיע לצד טובי אמני ישראל בארץ ובעולם כגון אחינועם ניני, שלמה ארצי, גידי גוב, מתי כספי ועוד רבים וטובים, בפסטיבלי ג'אז בארץ ובעולם. מנהל מוסיקלי ומעבד. משלב בין עולמות האימון, היוגה והמוסיקה על מנת להעניק לתלמידיו כלים ייחודיים להתפתחות אישית, אומנותית ורגשית.

*צילום: Marius Mihalcea, Fernando Marcos , Simon Lacon , Jean-Baptiste Millot, פטר ויט, נירן תורגЧ מן

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1Fernando Marcos, 2Simon Lacon, 3Jean-Baptiste Millot, 4פטר ויט, 5נירן תורג׳מן