גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

פסטיבל M.ART - הצגה של תיאטרון הדרמה הגדול ע"ש ג. א. טובסטונוגוב - השיכורים

ארכיון תאריך: 20 פברואר 2020 - 21 פברואר 2020

ההופעה ברוסית

תרגום לעברית

משך: שעתיים ו-35 דקות, כולל הפסקה

ההצגה ברוסית עם כתוביות בעברית​
הצופים שרכשו כרטיסים לפני שורה 9, לא יוכלו לקרוא את הכתוביות על המסך.
  • הבמאי – אנדרי מוגוצ'י
  • הפקה – אלכסנדר שישקין
  • מעצב תאורה – סטאס סוויסטונוביץ'
  • מעצב תפאורה – ז'אנה סרדיוק

ההצגה לגילאי 18 ומעלה

"השיכורים" זכתה בפרס הלאומי של רוסיה בתחרות התיאטרון "מסיכת הזהב" (2016) בקטגוריית "עבודת הבימוי הטובה ביותר" (של אנדרי מוגוצ'י). "השיכורים" קיבלה גם את פרס חבר השופטים ב"מסיכת הזהב" עבור צוות השחקנים הטוב ביותר (2016). ההצגה זכתה בפרס "הצופים אוהבי התיאטרון" בסנט פטרסבורג (2016).

"השיכורים" מתבססת על מחזה מאת הבמאי והמחזאי העכשווי איוון ויריפייב. תיאטרון BDT הפיק אותה והבמאי הוא אנדרי מוגוצ'י. "השיכורים" מעבירה את המסר על כך שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד לחיות בלי פחד, יכול לאהוב, לסלוח ולשנות את העולם סביבו. ההצגה היא קומדיה בנימה פילוסופית על חיפוש האמת. "כל מה שאתה רואה הוא רק צורה חיצונית. אל תנסה להבין את מה שבתוכה, שב בצד ושתה יין", כתב המשורר והמתמטיקאי הפרסי עומאר כיאם. הבמאי הראשי של BDT אנדרי מוגוצ'י: זו הצגה פילוסופית. על פי האסלאם המיסטי, שיכורים הם מחפשי אמת ויין מביא עמו את השכינה. על-פי הסופיזם באיסלאם, אדם במצב רגיל - כביכול ישן ואיננו מודע לעולם הרוחני. כאשר האדם שותה יין, הוא מגלה את החיים האמיתיים ואת האהבה במובן הרחב. ההצגה עוסקת במטמורפוזה הזו ומראה לצופה כי לכל אחד מאיתנו יש סיכוי לשנות את חייו.
המחזאי איוון ויריפייב: כאשר חיברתי את "השיכורים" לפני שנתיים, הרגשתי שכתבתי מחזה ראוי. זה היה שלב חדש בהתפתחות האמנותית שלי והצופה יחליט האם המחזה מרתק או לא. על כל פנים, "השיכורים" עוסק באהבת החיים ואני שמח שאנדרי מוגוצ'י החליט לביים את המחזה    

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter