גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

התזמורת הקאמרית הישראלית - סדרת מוזיקת עולם - World Quintet - קולשמחה

ארכיון תאריך: 6 יולי 2016 - 7 יולי 2016

משך: שעה וחצי

התזמורת הקאמרית הישראלית מלווה במופע מלהיב במיוחד את האנסמבל הבינלאומי "קולשמחה"

משתתפים:
אריאל צוקרמן: מנצח וחלילן
מיכאל הייזלר: קלרנית  
אוליבייה טרואן: פסנתר
ברק מורי: קונטרבס 
כריסטוף שטאודנמן: תופים
 
מאז הקמתו בשנת 1986, צליליו המיוחדים של האנסמבל "קולשמחה" (Kolsimcha) הספיקו להלהיב צופים רבים באולמות נחשקים ברחבי העולם, לרבות קרנגי-הול בניו-יורק ואולם המלכה אליזבת' בלונדון, וכן בפסטיבלי ג'ז, מוזיקה קלאסית ומוזיקת עולם ב-3 יבשות שונות.

דרך השפה הייחודית, הנגינה המלהיבה והמגוון המוזיקלי שלו, יוצר ההרכב חווית קונצרט מיוחדת, ששמה לה למטרה את העמדת הקהל על רגליו. האנסמבל, שחבריו כונו על ידי ה-L.A Times כ-"חמשת המופלאים", מעמיד קטעי קלרנית וחליל לצד מקצב מהודק מאוד של בס אקוסטי, תופים ופסנתר, וכן משתמש באלתורי ג'ז, צלילים סימפוניים ומלודיות ים-תיכוניות ומזרח אירופאיות. יצירתם תוארה על ידי The Independent כ-"מוזיקת עולם חדש" ועל ידי ה-Frankfurter Allgermeine Zeitung כ-"בלתי-אפשרית אנטומית".

לצד הופעותיהם באולמות ובפסטיבלים נחשקים ברחבי אירופה, קולשמחה יצרה מוזיקה עבור הפקות תאטרון, ריקוד וסרטים. בין היתר, ניגן האנסמבל את מוזיקת הרקע של סרטה מועמד האוסקר של קרוליין לינק, "Beyond Silence", ואף הלחין את מוזיקת הרקע עבור סרטו זוכה פרס האקדמיה של חאבייר קולר, "Gripsholm". כמו כן ניגן האנסמבל במספר הפקות בלט ותאטרון, שהולחנו על ידי אוליבייה טורן, חבר ההרכב. ביניהם ניתן למצוא את "Ballettabend" מאת מארק ריבאווד (Marc Ribeaud), "גטו" מאת יהושע סובול ו-"Mayday" מאת יואכים שלמר (Joachim Schlömer)..

היצירות שינוגנו בקונצרט הקרוב לקוחות מתוך התוכנית החדשה של ההרכב, World Quintet, שבוצעה והוקלטה עם התזמורת הסימפונית של לונדון ב-2014.


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter