גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

הטנורים של המאה ה-21

ארכיון תאריך: 13 יולי 2015 - 18 יולי 2015

משך: שעתיים

בחודש יולי יגיע לראשונה לישראל הפרויקט הבינלאומי מצליח: הטנורים של המאה ה- 21. הפרויקט מפגיש את הסולנים המובילים של בתי האופרה הגדולים של מוסקבה - הבולשוי, בית האופרה סטניסלבסקי ונמירוביץ- דנצ'נקו  והאופרה החדשה. ההרכב מורכב מהטנורים הגדולים של ימינו כגון: אלכסנדר בוגדנוב, אלכסנדר סקוארקו,  אלכסנדר זכרוב, , גיאורגי פאראדזב, מקסים פסטר, סטניסלב מוסטוווי ודמיטרי סיבירצב.

כל אחד מהם  הופיע  באולמות היוקרתיים ביותר בעולם כגון הקרנגי הול ניו-יורק, לה סקאלה מילאנו, תיאטרון סן קארלו (נאפולי) , קובנט גרדן בלונדון, תיאטרון הקומונקלה בבולוניה, הסמפראופר בדרזדן, הבולשוי במוסקבה, האופרה הלאומית של אוקראינה (קייב),  גוונדהאוס  בלייפציג, ארמון האמנויות בולנסיה, אולם צ'ייקובסקי במוסקבה ועוד.

מאז הוקם ההרכב ב -2006 הטנורים עשו יותר מ-30 תוכניות שונות. כל אחד מהם מבצע גם קטעי סולו בהופעה, אך כמובן שהשיא הוא בביצוע המשותף, כאשר הם משלבים ביחד את גווני הקול המיוחדים ואת ההופעה והדרמטיות המיוחדת לכל אחד ואחד מהם.

ההרכב מבצע שירים נפוליטניים, שאנסונים ושירי רוק ופופ כגון ביטלס, קווין וטום ג'ונס, כשהם מלווים בתזמורת סימפונית. בואו להנות מחוויה בלתי נשחכת של מוסיקה, שירה וביצוע מבריק!
אתר הפרויקט: הטנורים של המאה ה-21
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter