גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

הפסטיבל הבינלאומי לעוגב 2014-2015 - יובל רבין

ארכיון תאריך: 21 נובמבר 2014

משך: שעה

הפסטיבל הבינלאומי לעוגב בישראל 2014-2015 ייפתח באוניברסיטת חיפה. הנגן, יובל רבין, מנהל הפסטיבל בחיפה, יקדים את הקונצרט, בשעה 10:15 בדברי מבוא על ה"פנטסיה לעוגב".

ההרצאה תתחיל בשעה 10:15. 
הקונצרט יתחיל בשעה 11:00.


תכנית הקונצרט:
קרל פיליפ עמנואל באך: פנטזיה ופוגה בדו מינור Wq 119/7
יוהן סבסטיאן באך: פנטזיה בסול מז'ור  רי"ב  572, פנטזיה בדו מינור   רי"ב 562
יאן פטרסון סוולינק: פנטזיית הד ברה מינור
סזר פרנק: פנטזיה בלה מז'ור 
לואי ויירן: מתוך "קטעי פנטזיה" ("אור הירח", "הפעמונים של ווסטמינסטר")
 
יובל רבין יליד חיפה, 1973. לאחר שסיים את לימודיו בקונסרבטוריון דוניה ויצמן בחיפה, עבר לירושלים על מנת להמשיך את לימודיו באקדמיה למוסיקה. שם למד עוגב (גב' אליזבט רולוף), תאוריה, מוסיקת בארוק וחינוך מוסיקאלי וקיבל את התארים B. Mus.  (1995) ו B Ed. Mus. (1996). בשנת 2001 קיבל את תעודת הסולן (בהצטיינות) מהאקדמיה למוסיקה בשוויץ, בה למד   עוגב ואלתור מודרני אצל הנגן הנודע  G. Bovet וכן קלאויקורד וצ'מבלו אצל M. Hüninger (ב"סקולה קאנטורום"). בנוסף, השתתף בכיתות אמן אצל אמנים נודעים כמו P. Kee, I. Ella, Jean Boyer, Kynaston, Melchersson, J. Laukvik, M. Torrent,  J. H. Vogel . כמו כן השתלם אצל Prof. A. Pierucci במוסיקה של פרסקובלדי.

יובל רבין מתגורר כיום בשוויץ שמהווה את מרכז פעילותו. השתתף בפסטיבלים באיטליה שוויץ יפן וישראל, מופיע בקביעות כנגן עוגב, קלאויקורד וצ'מבלו, כסולן, באנסמבלים, עם מקהלות ועם תזמורות בארצות רבות במערב ומזרח אירופה, ביפן ובישראל וזכה לשבחי הביקורות. הוקלט למספר תחנות רדיו בעולם וכן על ידי חברת ההקלטות (Musikproduktion Dabringhaus und Grimm) MDG שפרסמה את דיסק הסולו בנגינתו:“Organ Music from Israel”  בשנת 2001, הכולל גם שתי יצירות אותן הלחין, וכן תקליטורים נוספים. י. רבין הוא מנהלו המוסיקלי של הפסטיבל הבינלאומי לעוגב בישראל וגם של "ימי המוסיקה היהודית" באוניברסיטת חיפה.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter