גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות

תיאטרון הקאמרי – פסטיבל שייקספיר - אותלו

ארכיון תאריך: 9 נובמבר 2014

משך: שעה וחצי

ההצגה בשפה סלובנית עם כתוביות בעברית

במאי:Jernej Lorenci
גדול במאי סלובניה בני זמננו.  זכה בפרסים רבים עבור ההצגות שביים. בשנה שעברה, ההצגה "הסערה" שביים זכתה בתשעה פרסים, השנה, ההצגה  "Sink Locomotive" זכתה בפרס הצגת השנה. על הבימוי של "אותלו" נאמר "בימוי נועז, מלא דמיון, רב פנים, מורכב, מרענן, וחכם ". סלבקו פזדיר, דאלו על ההצגה בקפריסין, שם נמצא הצבא הוונציאני בדרכו להדוף את התורכים, יאגו מנסה להסביר את מקור שנאתו לאותלו, מפקדו, שבחר לקדם את קסיו ולא אותו. קנאי גם בזוגיות של אותלו עם דסדמונה היפה, יאגו מתחיל לתכנן את הרס אותלו. כבמאי תיאטרון השולט בכל פעולה על הבמה, מתוך יצר אלים לנקום, וכשרון מזהיר בתכמנות המנצלת את חולשות האנשים סביבו, יאגו לוכד את הסובבים אותו ברשת של שקרים. הוא מאשים את דסדמונה בבגידה. אותלו, שחי בפחד מתמיד שאהבתו לדסדמונה תתפוגג כחלום יפה, משמש מטרה קלה לתכמנותו של יאגו.
מהביקורת הבינלאומית "ההצגה מורכבת מרבדים רבים. לורנצי הבמאי בחר בשפת תיאטרון פיסית, לא מלוטשת, מחוספסת וגלמית. הוא מצליח לשלב הומור עם רגעים טרגיים, לתת משמעות לפרדוקסלי ולחוסר עקביות, להציג את האנטגוניסט כגיבור כשהוא נתמך באנסמבל נדיר באיכויותיו. ." Planetsiol.net"
  הסוד של הצלחתו של פרימוז פירנט בתפקיד יאגו הוא ביצירה של דמות בימתית אמביוולנטית שלמרות האלימות הנוראית שהיא מכילה, שהיא בלתי ניתנת להסבר, עדיין אפשר לחוש אמפתיה לאין אונות חברתית ומינית עמוקה שיש ביאגו הרודפת אותו."  קולטורה,  ZKM

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter