גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

Wonder - מופע מחווה ל-Stevie Wonder

ארכיון תאריך: 13 ספטמבר 2014 - 27 מאי 2015

משך: שעה וחצי

מופע מחווה מושקע ומקיף משיריו ויצירתו של גדול זמרי הנשמה - Stevie Wonder. קחו להקה מדהימה של מיטב הנגנים בישראל חברו לה מעבד מוזיקלי מבריק וזמרות ליווי מהממות שימו בעמדת הסולן את זמר הנשמה הכי טוב בארץ... ותנו להם את השירים הכי טובים של מוזיקת הסול והפ'אנק...  קיבלתם... שעתיים של מופע מדליק, קצבי, סוחף ומרגש - "wonder!"

המופע wonder כולל כ20 משיריו של המוזיקאי הגאון והאהוב סטיבי וונדר, החל מהיותו ילד פלא בשנות השישים, דרך אלבומיו הראשונים פורצי הדרך של תחילת שנות השבעים ששיאם במאסטרפיס "songs in the key of life", אלה שזיכו אותו לשיא ההצלחה המסחרית בשנות השמונים על להיטי הענק שבהם, ועד ליצירתו האחרונה - אף היא, משופעת בפנינים.

signed sealed delivered, free, i just called to say i love you,
isn't she lovely, happy birthday, master blaster (jamming),
lately, sir duke, superstition, my cheri amor?
ועוד ועוד ועוד... צפו לחווית הופעה מלאה בריגושים שהיא בעצם מסיבה בלתי פוסקת...

את הנעליים הגדולות והמכובדות של וונדר, ימלא סולן ההרכב מומי לוי, שמאחוריו שני אלבומי סולו מצליחים, להיטי רדיו, ואינספור פרויקטים מגוונים בהם נטל חלק. לוי כבר כיכב - כסולן - בהפקת ענק שהנציחה את היצירה והמוזיקה של להקת קווין, ומשתוקק מילדות לקחת חלק בפרויקט מחווה לוונדר.

מאחורי הפרויקט עומד המלחין המעבד והמפיק גדי גולדמן, אשר הפיק בשנים האחרונות מספר רב של מופעים מושקעים, לרבות טקס המשואות המרכזי לשנת 2014. הרכב הנגנים המורחב (9 נגנים וזמרים) מכיל מבצעים מבריקים מצמרת העשייה ובהם המתופף דורון רפאלי, הנשפנים ניצן עין הבר ועדי מאירי ועוד

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter