גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקה ישראלית

בלקן ביט בוקס - מארחים את דודו טסה

ארכיון תאריך: 28 מאי 2014 - 5 אפריל 2015

משך: שעה וחצי


בלקן ביט בוקס – תומר יוסף, אורי קפלן ותמיר מוסקט במופע עם ההרכב המנצח שכולל את אייל תלמודי, רון בונקר, בנו הנדלר/איתמר ציגלר.
 

אורח מיוחד: דודו טסה
 
לאחר כמעט עשור של פעילות וארבעה אלבומים פורצי דרך -BBB  ממשיכים לחזק את מעמדם כאחד ההרכבים המשמעותיים והאהובים הפעילים בתחום מוסיקת העולם, תוך שהם מצליחים להרחיב את גבולות הז'אנר בכל אלבום. 
הביט של בלקן ביט בוקס הפך לאחד המבוקשים בקרב אמנים מהשורה הראשונה בעולם – לאחר הלהיט  TALK DIRTY של ג'ייסון דרולו שמבוסס על סימפולים מתוך "הרמטיקו" , הקלאסיקה של בלקן ביט בוקס  והגיע למקום הראשון במצעדים בעולם - גם דיפלו, YLVIS   ועוד התמכרו לסאונד המיוחד של BBB  ושילבו אותו בלהיטים שלהם. 
 
לצד הפעילות הרוחשת באולפנים, ההופעה של  BBB היתה ונשארה סוחפת וממכרת  -  סיבוב ההופעות האקוסטי שעלה באופן אקסלוסיבי בארץ חשף צד נוסף של ההרכב, שבמקביל ממשיך להופיע בכל העולם ולהביא את המסיבה הכי טובה שיצאה מישראל לבמות ענק ופסטיבלים. השעטנז המוסיקלי של BBB לא מפסיק להשתנות וללבוש צורה:  היפ הופ, סוקה, רגאיי, רייב  , מוסיקה צוענית וזה לא עוצר כאן.. סינתזה גאונית של סגנונות וצבעים מוסיקליים שמתפרצת על הבמה בניצוחם של תמיר מוסקט, תומר יוסף ואורי קפלן.
בחודשים  האחרונים  ובמקביל להופעות בארץ וסיבובי ההופעות בחו"ל עובדים חברי הבלקן ביט בוקס תומר יוסף, תמיר מוסקט ואורי קפלן באולפן תל אביבי על האלבום החדש  של ההרכב, שיראה אור בהמשך השנה ויסמן עשור של פעילות חסרת מעצורים.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter