גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Fedorov & Kruzenshtern - הופעה הבכורה של הרכב חדש המשותף ל לאוניד פיודורוב (סולן ומלחין להקת "אוקציון" מרוסיה) ולהקה ישראלית "קרוזנשטרן ופרוחוד"

ארכיון תאריך: 14 נובמבר 2013

ההופעה ברוסית

משך: שעה וחצי

פתיחת דלתות במועדון ב-21:00

Fedorov & Kruzenshtern - ההופעה הבכורה להרכב החדש המשותף של לאוניד פיודורוב (סולן ומלחין להקת "אוקציון" מסנקט פטרבורג, רוסיה) ולהקה ישראלית "קרוזנשטרן ופרוחוד". השקה של הדיסק החדש המשותף - "בכל מקום". בהופעה פיודורוב יעלה לבמה יחד עם חברי ההרכב המלא של 'קרוזנשטרן ופרוחוד' ובנוסף עם קלידן של אוקציון דימיטרי אוזרסקי. אורח מיוחד: אסף תלמודי וצפויות הפתעות נוספות

סולן ומלחין להקת "אוקציון" - לאוניד פיודורוב, ביקר בארץ באפריל 2013 עם להקתו במסגרת 'עוד' הופעת חולין תקופתית בבארבי. 'אוקציון' היא אחת הלהקות הוותיקות והפופולריות במוסיקה האלטרנטיבית ברוסיה.

בעקבות ההופעתם של 'אוקציון' נרקמו לפיודורוב מספר חופשות קיץ שטופות שמש בהן ביקר שוב ושוב כאן בארץ ובמהלכן משהו בלתי צפוי ומרענן בושל. פרויקט משותף בין הלהקה 'קרוזנשטרן ופרוחוד' ופיודורוב. סדרת חזרות ומפגשי כתיבה של החברים תועדה והוקלטה באולפן 'מצלול' התל אביבי והפכה לאלבום של ממש: "פיודרוב וקרוזנשטרן - בכל מקום".

התוצאה של כימיה וקסם ריגעי שנוצר בין החבורה מביא את פיודרוב ואת קרוזנשטרן למסגרות מוזיקליות חדשות שמעולם לא נשמעו אצל אף אחד מהיוצרים. פופ רוק גרובי ואפל המשלב כתיבת שירים מלנכוליים בשפה הרוסית עם סאונד עכשיוי חם ואגרסיבי מצדם של 'קרוזנשטרן ופרוחוד'.

המעריצים ברוסיה שהספיקו לתפוס את המופעים המשותפים שהתקיימו בספט' האחרון במוסקבה וסנקט פטרבורג, תיארו בבלוגים את הסאונד החדש כאינדסטריאל פופ-רוק, תיאור אשר מעולם לא הייתם משייכים לפיודורוב. גם לשמוע את קרוזנשטרן מנגנים כשברקע זמר שר מילים ורגשות, נחשב לדבר בלתי נתפס ומאוד לא שגרתי.

מה נותר חוץ מלהזמין אתכם לתפוס את מופע ההשקה לאלבום, כאן בארץ ב14 לנובמבר במועדון הבארבי? 
אורחים המנגנים באלבום - די. ג'יי עופר טל (סקולמאסטר) ואסף תלמודי על קלידים (שישתתף גם בהופעת השקה בבארבי).



גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter