גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

מיני ישראל - האוצר הנעלם

ארכיון תאריך: 5 ספטמבר 2013 - 28 ספטמבר 2013

משך: 6 שעות

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 2

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

פארק "מיני ישראל" מזמין הורים וילדים להצגה עם הרפתקה מוזיקלית קצבית וסוחפת לכל המשפחה!

המופע יוצג אך ורק ב- "הפארק" מיני ישראל

פארק מיני ישראל בלטרון יוצא בתכנית קיץ מיוחדת לשעות בין הערביים, המתמודדת היטב עם חום יולי-אוגוסט. בנוסף לבריזה הירושלמית הקרירה, מבקרי הפארק ייהנו מהמופע המוזיקלי "האוצר הנעלם", ממרוץ המשפחות "חפש את האוצר" - משחק חוויתי חדש נושא פרסים, ומ-385 מודלים מיניאטוריים הנדלקים בזה אחר זה, בתאורה ייחודית, עם רדת החשיכה בפארק ועד השעה 22:00 בלילה.
 
"האוצר הנעלם" - מופע מוזיקלי מקורי בפארק מיני ישראל, פרי עטה של חני נחמיאס, הינו סיפור על חבורת הילדים "סופר בייק". כדי להחזיר אוצר עתיק לבעליו, המוזיאון הלאומי, החבורה יוצאת למסע עוצר נשימה בתקופות שונות ובמקומות שונים בישראל, וזאת בעקבות מפה מסתורית. במופע מככבים מיקי קם, עודד פז, דון לני גבאי, גילי ("בא לבקר") ורנר, מתי אטלס ועוד. את המופע מביים אורי אומנותי, עיבודים והפקה מוזיקלית: בן זיידמן.
 
המופע מתקיים בשעה 18:00
ט. ל. ח - הזכות לשינויים שמורה - תלוי מזג האויר

שעות פתיחה (למעט ימי שישי): 10:00 עד 18:00, בימי שישי וערבי חג: 10:00 עד 14:00

הייתם רוצים להסתכל על התנועה באיילון מלמעלה?
להיות בשוק הכרמל אבל בלי הצפיפות או לבקר באילת בלי נסיעה של 4 שעות?
תוכלו לחוות את אווירת הקדושה של ירושלים, לשמוע את המתפללים בכותל המערבי, לצפות בגולשי החרמון, ליהנות מהיופי המרהיב של הגנים הבאהיים, לשמוע את הקהל ששואג לשחקניו באצטדיון טדי וזו רק רשימה חלקית!

ברוכים הבאים ל"מיני ישראל" המקום שבו מדינת ישראל פרושה לפניכם. מאות דגמים, מבנים ונופים, הכול חי ונושם עם מודלים דינאמיים המשלבים קולות וצלילים. בין המודלים וסביבם שזורות דמויות זעירות בסצנות שובות לב אם פארק "מיני ישראל" מדהים ביום הרי שהוא ללא ספק, עוצר נשימה תוכלו לחוות את כל זה ועוד המון הפתעות מחכות לכם בפארק מיני ישראל. בלילה. החל משעות הערב המוקדמות בזמן שהחשכה יורדת אט-אט הפארק מואר בתאורת לילה ייחודית שמשווה לו מראה מרהיב וקסום במסגרת הביקור בפארק ניתן להצטרף לסיור מודרך סוחף, חוויתי ואנרגטי בו האתרים הכי יפים של הארץ מתעוררים לחיים ולוקחים את הקהל למסע ברוח התקופה. הסיור משלב בתוכו סיפורים מצחיקים, קטעי משחק ושיתוף הקהל.

חדש! חדש! חדש!
קולנוע ה- MiniMAX בו מוצג סרט תלת מימד "ישראל במימד אחר" המציג את נופי הארץ בטכנולוגיית תלת מימד.
בסרט תראו את ישראל כפי שלא ראיתם אותה מעולם: יפה, סוערת ומלאת חיים.

הפארק מציע מגוון רחב של פעילויות: הדרכות מומחזות, מסלולים בנושאים שונים, מופעים, אטרקציות ופעילויות מגוונות לילדים, קולנוע תלת מימד, חוברת הפעלה למשפחה ועוד המון הפתעות...

פארק מיני ישראל, מקום לבילוי משפחתי נפתח לקהל הרחב בנובמבר 2002, ונחנך רשמית על ידי נשיא המדינה ב- 7 לאפריל 2003.
הפארק מעוצב כמגן דוד, המסומן הן במפה והן בשטח בשביל רחב ואדמדם, ומחולק לשישה אזורים עיקריים: ירושלים, תל אביב, חיפה, דרום הארץ, צפון הארץ, מרכז הארץ ומתחם מודלים כלליים. מחשבה יתרה הוקדשה לשמירת אופיו הייחודי של כל אזור ולמיקומם היחסי של האתרים בו, על מנת ליצור בבואה נאמנה של המציאות. כך, תוכלו למצוא בכל אזור ואזור את המבנים ואת האתרים המאפיינים אותו במציאות.
תכנונו הקפדני ועיצובו הייחודי של הפארק, גורמים לכך שביקור בפארק כמותו כביקור זעיר בישראל. מרמת הגולן ניתן להשקיף על הכנרת, ממרום הכרמל אל גני הבהאים ונמל חיפה, ממצדה נצפה בים המלח ובכניסה לעיר העתיקה בירושלים נחזה בכותל המערבי.

בנוסף למודלים הפארק מותאם לבילוי משפחתי ומתקיימות בו אטרקציות לילדים בשבתות ובחגים.
סביב ובינות המודלים שזורות דמויות זעירות, בסצנות שובות לב המתארות את ההווי, התרבות וחיי היומיום של התושבים בארץ, והכל בתפאורה של צמחיה ננסית ארץ ישראלית שפותחה במיוחד עבור הפארק.

עובדות ונתונים
- בפארק כ - 385 מודלים.
- 10,000 דמויות מ - 100 אבות טיפוס שונים שכל אחד מהם צויר ידנית בידי צוות אמני הפארק.
- בתוך המודלים ולידם מוצגים כ - 400 מייצבים מההווי ומהתרבות בישראל.
- כ- 1,000 מכוניות, משאיות ואוטובוסים.
- 50 כלי שיט וטיס.
- 3 רכבות.
- 1,000 מ' של מסילות ברזל.
- כל הצמחים בפארק הם צמחים חיים על ידי אגרונוי.
- בפארק רבבות של שיחים ועצים מיניאטוריים.
- רוב העצים המיניאטוריים הם צמחים ארצישראליים ו/או ים-תיכוניים, לדוגמה: זית, ברוש, רימון, חרוב, אלון התבור, אורן, אשל, תמר ננסי, הדס, רוזמרין, לבנדר וכד'.
- כל עץ מיניאטורי נגזם אחת לשבועיים בממוצע.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter