גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

משכן לאמנויות הבמה אשדוד - ילדות קלאסית- מנוי ל-3 מופעים מוזיקליים

ארכיון תאריך: 28 אוקטובר 2013

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 6 - 12

סדרה של מופעי איכות, מוסיקה קלאסית, ומופעים אינטראקטיביים לילדים.
שימו לב! המקומות שרכשתם נשארים קבועים לכל 3 הקונצרטים

צלילי הקסם - ויולדי, המלך הג'ינג'י של הבארוק, סיפור ילדותו של אנטוניו ויולדי 28.10.2013, 17:30
נגנים ורקדנים.
מנחה: ניצה שאול
בוונציה הקסומה, בין התעלות, לצלילי המוסיקה והשירה בגונדולות, נולד מלחין מיוחד במינו – אנטוניו ויולדי. חלומו הגדול היה ללמוד לנגן בכינור ולהופיע בצמד עם אביו הסָ פָּ ר – שהיה גם כנר מעולה, בקרנבל המפורסם של ונציה. אנטוניו ויולדי דמה מאד לאביו, שניהם היו ג'ינג'ים... כבר כילד הוא התחיל להלחין, וכתב מאות יצירות אותן כתב לכל כלי אפשרי. הוא הלחין מוסיקה במהירות מסחררת ותמיד רב עם מעתיק התווים שטען שויולדי מלחין מהר יותר מאשר הוא מצליח להעתיק… היצירה המפורסמת ביותר שלו- עונות השנה היא להיט ענק גם היום.

הקונצרט של צ'רלי 11.11.2013, 17:30
התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו של מרק וולך
תיאטרון "אספלט": נמרוד אייזנברג, משה חנוכה
סטנד אפ ליצני ומוסיקה קלאסית- שילוב מנצח.
שני פועלי במה המגיעים להכין תפאורה ל"מופע של צ'ארלי" מגלים שהבמה תפוסה ע"י תזמורת סימפונית. תגובתם הראשונית היא התנגדות לכל דבר הקשור במוסיקה קלאסית, הרחוקה כל כך מעולמם.

תוך כדי קונפליקט קומי עם המנצח והתקדמות הקונצרט הם מגלים חיבורים והקשרים אל מוסיקה הקלאסית הקרובה לעולמם יותר משחשבנו בתחילה והתנגדותם נחלשת. עימות ביניהם מוביל למסקנה שאלימות אינה הדרך לפתור בעיות והם מכריזים: "לא לאלימות! כן לדיבורים!" ובסופו של דבר נוצר דיאלוג והם הופכים לחברים הטובים ביותר של המנצח, אשר מזמין אותם להצטרף אל התזמורת בנגינה על דרבוקות, כשהתזמורת מבצעת קטע קלאסי בניחוח אוריינטלי.

היפהפייה הנרדמת והפעמונים הקסומים 30.12.2013, 17:30
ניצוח וכתיבה: עידית שכטמן
משחק ושירה: ויקי בהיר
להקת ענבלים
הפקה: לבנת קייט
היפיפייה הנרדמת מתעוררת מתרדמה ארוכה של מאה שנה. היא חוזרת אל הארמון וחוגגת את סופו הטוב של הסיפור בנשף חגיגי. בנשף היא פוגשת נגנים מיוחדים, המבצעים בפעמוני-יד ובכלי נגינה שונים יצירות אהובות, שסוחפים את כולם אל תוך עולם של צלילים קסומים. המופע כולל שיתוף הילדים בנגינה בפעמוני-היד... ניתן לרכוש מנוי ל 3 הצגות בלבד. סדרה של מופעי איכות, מוסיקה קלאסית, ומופעים אינטראקטיביים לילדים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter