גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תיאטרון החתולים הממלכתי של קוקלצ'וב ממוסקבה

ארכיון תאריך: 17 ספטמבר 2013 - 30 ספטמבר 2013

ההופעה ברוסית

משך: שעתיים, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 ומעלה

 
תיאטרון החתולים הממלכתי של קוקלצ'וב ממוסקבה, שזכה לפרסום רב ברחבי העולם יעלה בישראל במהלך חופשת חג הסוכות את המופע המדהימה לילדים "חתוליי האהובים". במופע ישתתפו 35 חתולים וחתולות שיגיעו ארצה בטיסה מיוחדת.

תיאטרון החתולים כבר מזמן זכה לכינוי "הפלא הרוסי". התיאטרון כבש את בימות יפן, ארה"ב, מקסיקו, קנדה, ישראל, פורטו-ריקו, גרמניה, ארגנטינה, אורוגוואי, פרו, ונצואלה, צרפת, הולנד, בלגיה, בריטניה, איטליה, סין, שוויץ ומדינות רבות נוספות ברחבי העולם.

לא נמצא ולו ארגון צער בע"ח אחד, שמנע מהתיאטרון להעלות את מופעיו!

תיאטרון החתולים ומייסדו יורי קוקלצ'וב זכו בהרבה פרסים בינלאומיים וביניהם "גביע זהב" ותואר "התיאטרון המקורי ביותר בעולם" שהוענק במהלך מסע ההופעות בצרפת, "כתר הזהב" – בקנדה, "אוסקר הזהב" – ביפן, פרס "ליצן הזהב" – במונטה קרלו, "גביע עיתונאי העולם" ותואר ליצן הכבוד של אגודת הליצנים של אמריקה.

בשנת 2006 האגודה הבינלאומי מטעם האו"ם העניקה לתיאטרון החתולים פרס "פנומן הזהב" ואגודת התיאטראות של ברודווי הכירה במופע "החתולים והצייר" של תיאטרון החתולים כמופע הטוב ביותר של השנה. היצירות של יורי קוקלצ'וב זכו למאות כתבות בעיתונות רוסית וגלובלית.

במהלך של למעלה מ- 20 שנה פעילות של התיאטרון בני משפחת קוקלצ'וב ועמיתיהם – ציירים, מעצבים, צלמים ואומנים הקימו בתיאטרון עולם מדהים וייחודי, זהו ממש "בית החתולים". "אומני המיאו" ההוֹ לכים על ארבע חיים בנחת ושמחה בבית הזה – ההרכב מונה למעלה מ- 120 חתולים, יתר על כן כמעט מכל הגזעים המוכרים בעולם ולכל אחד מהם יש אופי משלו.
  • יורי ודמיטרי קוקלצ'וב לא אחת קנו או אספו חתולים מהרחוב. יורי קוקלצ'וב משוכנע שאי אפשר לאלף חתולים (גם המומחים לעניין תומכים בטענה זו). ניתן לחנך אותם וצריך למצוא שפה משותפת עימם. הוא הודע בכך, שאין הוא מאלף את החתולים, אלא החתולים מאלפים אותו. כל מה שמבצעים החתולים על הבמה – טבוע במשחק ובהתנהגותם הטבעית. הלילה, זה הזמן, שהחיות החכמות הללו מעדיפות להקדיש בו זמן לחזרות. כך שבני משפחת קוקלצ'וב מנהלים אורח חיים לילי יחד עם החתולים. יש לציין, שבתיאטרון ישנם חתולים מאריכי חיים. לא מכבר הלך לעולמו חתול בן 28 ושמו היה "נץ", אך בחיים חתול אחר והוא בן 22. ישנם בתיאטרון חתולים – גמלאים: לאחר שנות עבודה רבות בתור אומנים הם "פרשו לגמלאות בכבוד הראוי". "הגמלאים" כמעט ולא מופיעים, אך מדהים הוא, שכאשר הם שומעים מוסיקה מוכרת בחזרות, הם מיד רצים אל הבמה.
כל החתולים חיים בתאים מרווחים ומוארים. ניתן לבוא ולראות במה הם עוסקים, בזמנם הפנוי, כאשר אין הצגות.

יורי קוקלצ'וב - לא רק אומן מפורסם, אלא גם סופר. ספרו "כיצד להיות טוב לב" מלמד ילדים כיצד ניתן לפתח תכונות של אהבה וטוב לב באמצעות קשר עם חיות מחמד. ספר זה נכלל על ידי משרד החינוך של רוסיה בתוכנית ביה"ס "שיעור בנושא העולם הסובב אותנו".

תיאטרון החתולים של קוקלצ'וב – זהו עולם נטול מלחמות וסכסוכים. כאן חיים בצוותא חתולים וכלבים והמבוגר הופך להיות ילד וזוכה לאושר ורוגע. הילדים, שזכו לראות מופע, לבטח ירצו לראותו שוב פעם וזאת על מנת לצלול לתוך העולם הקסום של התיאטרון.


"אם האנשים אוהבים בעלי חיים, הם הופכים להיות טובי לב" - יורי ודמיטרי קוקלצ'וב משוכנעים בכך.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter