גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

התיאטרון המוסקבאי מוסובייט. אנטון צ'כוב - הדוד ואניה. במאי אנדרי קונצ'לובסקי

ארכיון תאריך: 13 ינואר 2013 - 17 ינואר 2013

ההופעה ברוסית

תרגום לעברית

משך: 3 שעות, כולל הפסקה

לתשומת הלקוחות שרוכשים כרטיסים עד שורה 5, לא יכלו ליראות תרגום על המסך.

התיאטרון המוסקבאי המשובח "מוסובייט" חוזר לישראל עם הפקה של אחד הבמאים הרוסיים המצליחים ביותר בעולם לאחד המחזות הקלאסיים של והאהובים של אנטון צ'כוב. כתוביות בעברית.
וניה מנהל את האחוזה המשפחתית של בת אחותו, סוניה. כאשר מגיעים לאחוזה בעלה לשעבר של האחות, פרופ' זקן ונרגן, ואשתו הצעירה והיפהפיה ילנה, הכל משתבש. וניה מתאהב בילנה. סוניה וילנה מתאהבות ברופא המשפחה, ד"ר אסטרוב, אשר מחזיר אהבה לילנה. והפרופ' מודיע כי עומד למכור את האחוזה. מתי ישוב השקט לחיי הכפר??
תיאטרון מוסובייט חוגג בימים אלו 90 שנה. ברפרטואר שלו 25 הצגות קלאסיות וחדשות, צוות השחקנים ידוע כיצירתי ומתוכו צמחו טובי השחקנים הרוסיים בתיאטרון ובקולנוע. התיאטרון אהוב מאוד בישראל. הפקה זו הופיעה בת"א לפני כשנתיים בהצלחה מרובה, ועתה היא חוזרת עם כתוביות בעברית.
הבמאי עטור הפרסים אנדריי קונצ'אלובסק מוכר בישראל מאז שנות השמונים, כבמאי סרט המופת "סיביר יאדה" וכן סדרה של סרטים מצליחים מבית גולן-גלובוס "רכבת אל החופש", "מאהביה של מרי", "אנשים מבוישים" ו"טנגו וקאש". אחד מהבמאים הרוסיים הבולטים בהוליווד, ביחד עם אחיו הבמאי ניקיטה מיכאלקוב ("עיניים שחורות, "שמש בוגדנית"). על סרטו "סיביריאדה" זכה בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל קאן. כמו כן זכה בציון לשבח בפסטיבלים: קאן, ונציה, סן סבסטיאן וסן פרנסיסקו יצר את המיני סדרות זוכות אמי "אודיסיאה" (בהפקתו של פרנסיס פורד קופולה, 1996). ו"אריה בחורף" (2003). קונצ'ולובסקי, שבסיסו באיטליה מביים קבוצות תיאטרון ואופרה ברחבי אירופה ובארצות-הברית. ההפקה זכתה להצלחה ברחבי אירופה ומגיעה אלינו אחרי סיבוב הופעות בארצות הברית ובקנדה.
"השחקנים כל כך טובים, שסטניסלבסקי הגדול ללא ספק היה לוקח אותם לתיאטרון שלו" , קורירה דה לה סרה, איטליה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter