גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

תזמורת שטראוס וינה

ארכיון תאריך: 15 אוקטובר 2017

משך: שעה וחצי

בניצוחו של המאסטרו פיטר גוט
ג'ודית גלסט:
סולנית האופרה של וינה, סופרן

מאז נוסדה תזמורת פסטיבל שטראוס של וינה בשנת 1978, עם הופעות שזכו לשבחים רבים באולמות הקונצרטים הטובים בעולם, היא ביססה את מעמדה כאנסמבל מהמעלה הראשונה לפרשנות אותנטית של המוסיקה הוינאית.

לצד הנאמנות לסגנון המסורתי והצליל הוינאי האמיתי, הסמל הייחודי של תזמורת פסטיבל שטראוס הוא הקסם והשמחה ביצירת מוסיקה ברמה האומנותית הגבוה ביותר.

בקונצרטים קיים מקום להומור ובידור כמו גם לעומק אומנותי. תזמורת פסטיבל שטראוס בה חברים נגנים מהתזמורות הגדולות של וינה ומומחים מעולים התפתחה לאנסמבל מהמובילים בעולם.

פיטר גות', המומחה הנודע לשטרואס חולק את תפקיד המנהל המוזיקלי עם ווילי בוכלר, הנגן הראשי של התזמורת הפילהרמונית של וינה. יחדיו הם ממשיכים במסורת של שושלת שטראוס במאה ה-21.

אין ספור נגנים אורחים הובילו את תזמורת פסטיבל שטראוס מסביב לעולם בפני קהלים ביפן, סין, טיוואן ודרום קוריאה, שם התזמורת מדורגת בין האהובות ביותר. באותה מידה הערים הגדולות של מזרח אירופה כמוסקווה, סנט. פטרסבורג וקייב הינן יעדי מסע קבועים של התזמורת.

הופעות על במות הקונצרטים החשובות בעולם, כמו אולם התזמורת הפילהרמונית של קולון, אולם הרקולס במינכן, אולם סנטורי בטוקיו, מרכז האומנויות בסיאול, הדום מוזיקי במוסקווה או המוסיקווריין בוינה הינם עדות להערכה הבינלאומית הרבה.

בעיר הבית של תזמורת פסטיבל שטראוס, וינה, היא מיוצגת באופן מיוחד. מאז תחילת המילניום בשנת 2000, הקונצרטים השנתיים לכבוד השנה החדשה של תזמורת פסטיבל שטראוס באולם הגדול של הקונצרטהאוס של וינה נחשבים לאחד מרגעי השיא המוסיקליים של השנה החדשה.

באופטימיות והנאה רבה תזמורת פסטיבל שטראוס של וינה זוכה בהתלהבות ותשואות, כשהיא מביאה את בשורת התלהבות הנעורים הנצחית של המוזיקה הוינאית.

בקונצרט משתתפת זמרת הסופרן ג'ודית האלאץ, אשר למדה בקונסרבטוריון של וינה ובבית הספר לאופרה. היא השתתפה בקונצרטים עם נגנים מהתזמורות החשובות באוסטריה, בהן התזמורת הפילהרמונית של וינה, והופיעה באולמות הקונצרטים ובפסטיבלים באוויר הפתוח באירופה, קנדה ויפן.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter