גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

סדרת ג'אז חם לילדים - שרה שרה שיר של ג'אז

ארכיון תאריך: 26 דצמבר 2015

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 - 10

הזמרת שרה ווהן היתה אחת מזמרות הג'אז הכי ידועות. אבא שלה היה נגר אבל אהב מאד מאד לשיר ולנגן בגיטרה ובפסנתר. אמה הייתה כובסת והיא שרה במקהלת הכנסייה. ההורים עשו הכל כדי ששרה תלמד פסנתר וגם תלמד זמרה. שרה הייתה בעלת קול חם מאד ובתכניותיה היא שילבה קטעי ג'אז מפורסמים עם שירי פופ וגם בלוז, שירי נשמה ואפילו גוספל.
לזמרת שמגיעה במיוחד לתכנית שלנו קוראים דניס קינג, היא הופיעה עם נגני ג'אז מעולים מכל העולם, הוציאה 6 אלבומים והיא אפילו הייתה מועמדת להיות זמרת הג'אז הטובה ביותר בצרפת ע"י  Academie Du Jazz. דניס תופיע יחד עם הרכב נגני ג'אז מהשורה הראשונה בארץ במופע עם עושר מוסיקלי ומלא קצב. כל זאת בהנחייה של  דנה דבורין שגם כותבת ומביימת.
במופע ציידי הכשרונות לינדה וג'ורג' מחפשים את הכישרון הבא שיכבוש את הבמה... במהלך חיפושם הם פוגשים זמרת אדירה שמזכירה בקולה ובסגנונה את שרה ווהן האגדית שהפכה להצלחה עולמית. כך אנו נזכרים יחדיו וחווים איך שרה שרה שיר של ג'אז ומה היה גדול ומיוחד כשרונה. בסדרה הילדים זוכים להיחשף לנגנים ומבצעים מתרבויות שונות מכל העולם ברמה הגבוהה ביותר וכן להכיר ז'אנרים מגוונים ועשירים בתוך הג'אז במפגש בלתי אמצעי שמהנה גם את ההורים וגם את הסבים והסבתות. זאת אפשרות נדירה בארץ של ילדים להאזין לאמני ג'אז מחו"ל, שנענים להופיע בפני ילדים באהבה ומתוך הבנת החשיבות העליונה של העניין.
ביקורת על מופעים מסדרת ג'אז חם לילדים
"מופע אינטילגנטי, חכם ובעיקר פותח בפני הילדים את העולם הכל כך מרגש של הג'אז"  YNET


רשימת מופעי סדרת ג'אז חם לילדים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter