גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תיאטרון האשליות ממוסקבה - קרנבל הקסמים לילדים ולכל המשפחה

ארכיון תאריך: 14 דצמבר 2014 - 28 פברואר 2015

משך: שעה ו-50 דקות, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

 קרנבל הקסמים - קוסמים מתארחים אצלכם!

מסע ההופעות של תיאטרון האשליות ממוסקבה שתוכנן לחודש דצמבר נדחה מסיבות טכניות לחודש פברואר. בחודש הסוער ביותר בשנה הקהל הישראלי יזכה לראות שואו מרהיב באמת, הכולל קטעים ולהטוטים חדשים ומדהימים,  ליצנים וקסמים
 
"התיאטרון שלנו מתנצל על דחיית מסע ההופעות, אך אנו בטוחים שקטעים חדשים, שלא נראו עד עתה ימצאו חן בעיני הקהל. הכנו במיוחד עבור הקהל הישראלי קסמים שלא הראנו קודם לכן בשום מקום. וכפי שידוע, קסמים – לא משאירים אדישים את בני כל הגילאים לכן אנו מצפים לראותכם בהרכב משפחתי מלא בכל המופעים!" – כדברי אנטולי ליאשצ'נקו, מנהל התיאטרון, האמן הלאומי של רוסיה וחתן פרסים בינלאומיים.
 
תיאטרון האשליות נוסד בשנת 1989 ובשנות קיומו זכה להכרה ואמון הן ברוסיה והן מחוצה לה. התיאטרון ממשיך את המסורות של דויד קופרפילד, אורי גלר, קיו ו- הודיני. בכל מופע ומופע התיאטרון מעניק לקהל הצגה מכושפת על גבול המציאות והדמיון. מזה 25 שנה התיאטרון פותח את דלתותיו אל עולם מדהים של מגיה, קסמים, ריחוף באוויר, היעלמויות  ומניפולציות, דבר המכשף גם את הצופה הארצי ביותר. הרי כל קסם – זה לא רק מיומנות של הידיים, אלא  גם כישוף קטן, זהו סוד וחג בו זמנית!
 
תיאטרון האשליות מגיע לראשונה לישראל וערב מסע ההופעות מכין מספר קסמים שטרם נראו בעולם. הקהל יזכה לראות קטעים מרהיבי עין בליווי מוסיקה מדליקה והומור תוסס, תאורה מדהימה, תפאורה צבעונית ופירוטכניקה מפוארת. זהו חג אמיתי לכל המשפחה, לכל מי שאוהב קסמים ומצפה למפגש עם הקוסמים -  בכל גיל. זהו שואו אמיתי עם אשליות מדהימות, ליצנים מרתקים, אקרובטיקה ופעלולים – קסם אחד גדול שיביא לכם ולילדיכם ים של כיף והרגשת הקסם שאי אפשר לתאר!
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter