גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

הופעה - Tony Bennett - טוני בנט

ארכיון תאריך: 14 ספטמבר 2014

משך: שעה

ששה עשורים של קריירה חלומית וטוני בנט רק משתבח, זוכה 17 פרסי גראמי,  אינסוף ערבי הוקרה על פועלו ושיתופי פעולה בלתי נשכחים בניהם: פול מקרטני, אריתה פרנקלין, איימי ווינהאוס, סטיבי וונדר, ליידי גאגא, נורה ג'ונס ואחרים.
טוני בנט, התגלמות הפרפורמנס מבטן ומלידה מגיע לראשונה לישראל כשהוא חולש שנים על פסגת המוזיקה הבינלאומית, זוכה להוקרה עולמית והפך מושא אומנותי לשורת אמנים מובחרת.  עם מכירות בינלאומיות שנאמדות במיליונים, בנט נוגע בלבבות מאזיניו עם קול הטנור המפורסם והנוכחות הבימתית הבלתי נשכחת שלו.
 
בין להיטיו הנצחיים, שירים שהפכו לקאלט ונכנסו לספר השירים האמריקאי כמו“Steppin’ Out With My Baby” and “I Left My Heart In San Francisco ". ב2011 חגג בנט את יום הולדתו ה85 והוציא את האלבום “Duets II” ובכך עשה היסטוריה כאמן בעל וותק עם אלבום שנמצא בפסגת הבילבורד ומוכיח שבדיוק כמו יין, גם הוא רק משתבח עם השנים. את הצלחתו הראשונית הוא חייב לשורה של סינגלים מצליחים שיצאו בתחילת שנות ה-50, שהגיעו במהרה לפסגת המצעדים "Because of You", "Rags to Riches" ועוד, מאז היו לו לא פחות מ 24 שירים שנכנסו למצעדים ובין האמנים היחידים שאלבומיו מככבים במצעדים בכל עשור מאז. בין שלל כישרונותיו והישגיו המוזיקליים טוני בנט הינו צייר שעבודותיו הרבות מככבות בשלל גלריות נחשבות ברחבי העולם ושלוש מעבודותיו תלויות באופן קבע במוזיאון הנחשב Smithsonian Institute in Washington, DC. הוא מקדיש מרבית מזמנו לעבודות צדקה וגייס מיליונים למלחמה בסוכרת וסרטן וזכה להוקרה ב2007 מהאו"ם על תרומתו.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter