גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

אל המוסיקה באך ואל היין באכוס

ארכיון תאריך: 14 פברואר 2015 - 31 אוקטובר 2015

משך: שעה וחצי

בשעה 10:15 נפגש לסיור מרתק
ובשעה 12:00 נתכנס למופע.

כמובן שיש באפשרותכם כתמיד לבחור גם בסיור בלבד או במופע בלבד או שילוב של שניהם יחדיו! מאחלים לכם הנאה צרופה! 

משתתפים:
תזמורת הפסטיבלים הירושלמית בהדרכתו של ולדימיר ברשביץ

אירועים ייחודים אקסקלוסיביים במהלך חודשי הסתווי עד תחילת החורף – אוקטובר, נובמבר דצמבר. חדש וחד פעמי בלטרון סיורים, מסיק זיתים, ביקורים בכנסיות וטעימת יין. ההרשמה בעיצומה - מהרו להירשם המקומות מוגבלים! לאור ההצלחה הגדולה של סיורי הבציר באוגוסט – הכנו עבורכם סיורים חדשים ולא פחות מרתקים.

קונצרט חגיגי במנזר לטרון, מקום מיוחד במינו. ביום הזה תיערך במנזר חגיגה של מוסיקה ויין, המשקה האלוהי אשר ישמח כל אדם. אנו מזמינים אתכם לחוות ולשמוח עימנו ולטעום יינות נדירים. הקונצרט מוקדש ליצירותיו של המלחין הנודע יוהן סבסטיאן באך אשר יצירותיו זה מאות שנים שובים את ליבם של אוהבי המוסיקה. מיטב המוסיקאים מכל העולם מבצעים את יצירותיו, נדהמים מיופיים, ההשראה והשלמות שלהם. ''לא נחל! – ים צריך להיות שמו'' אמר בטהובן על באך.

מזה שנים שלא ניתן היה לבקר באדמת מנזר לטרון למעט הנזירים. כעת פתחו הנזירים במיוחד עבורנו במהלך חודשי הסתיו ותחילת החורף: אוקטובר, נובמבר דצמבר את שערי המנזר ולא סתם לביקור, אלא לביקורי מסיק הזיתים, נלמד ונחווה איך מכינים שמן ואף נזכה לטעום את היין שהכינו הנזירים בנוסף נבקר בכנסייה הגדולה והיפה ובכנסייה הפנימית הקטנה והמיוחדת וכל זאת בליווי של סיפורי היסטוריה, דת וסדר חיים מרתקים.


-עמותת פניני המוסיקה רשאית במידת הצורך לשנות את תוכן המופע ומבצעיו-

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter