גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

סדרת ג'אז חם לילדים - הסוד של דיאנה

ארכיון תאריך: 14 פברואר 2015

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 - 10

מופע מוסיקלי לילדים בו הזמרת והפסנתרנית מניו יורק, צ'מפיאן פולטון, תנסה לפצח מה הסוד של דיאנה וושינגטון   
בסדרה ג'אז חם לילדים עם דנה דבורין


במופע מוסיקלי יחיד במינו צמד מנחים של שעשועון טלוויזיוני משנות ה-50 בשם: "זה הסוד שלי" מארחים את  הפסנתרנית והזמרת מניו יורק: צ'מפיאן פולטון. צ'מפיאן צריכה לגלות מה הסוד המוסיקלי של דיאנה וושינגטון, מלכת הרית'ם אנד בלוז. בעזרת השירים המרגשים שלה, שתבצע הזמרת והפסנתרנית הכריזמטית והמוכשרת, צ'מפיאן פולטון, יחד עם החצוצרן, סטיבן פולטון,  (שהוא גם אבא שלה) ועוד נגנים הם ינסו לגלות מה הסוד של דיאנה; דרך המקצבים המיוחדים שבשיריה והשילוב הייחודי של הרית'ם אנד בלוז.

צ'מפיאן פולטון נבחרה ע"י סקר המבקרים של Downbeat  לכוכבת עולה בתחום שירת הג'אז.
היא גדלה בסביבה מוסיקלית מגיל צעיר; היא למדה אצל אביה, החצוצרן והמורה Stephen Fulton – איתו היא  גם תופיע בסדרה ג'אז חם לילדים, וכן למדה פסנתר אצל סבתה, החל מגיל 5. היא למדה גם שירה, חצוצרה ותופים. צ'מפיאן החלה להופיע בגיל צעיר עם חמישיית ג'אז שהקימה. אחת מההשפעות הראשונות עליה הייתה דיאנה ושינגטון, במיוחד אלבומה For Those in Love. ב2003 עברה לניו יורק שם למדה וגם החלה להופיע במועדוני ג'אז רבים בניו יורק.
צ'מפיאן גם מעורבת בפעילויות חינוכיות רבות כמו LEAP NYC

(Learning through An Expanded Arts Program) בבתי ספר ולסטודנטים. כן בלינקולן סנטר בתוכנית "פגוש את האמן" במסגרתה היא מלמדת בכיתות אמן.
סטיבן פולטון, אביה,  הוא חצוצרן ג'אז, מנגן על פלוגלהורן ומתופף שהקדיש יותר משלושים שנה לחקר מורשת הג'אז. הוא פרפורמר, מחנך וחסיד בלתי נלאה שפועל להנצחת מוסיקת ומורשת הג'אז.
 
זיו בן, המנהל האמנותי של סדרת "ג'אז חם" ומנכ"ל "שמים- ארגון, נהול והפקה":
"בפרוייקט המיוחד הזה של ג'אז חם לילדים החלטתי להזמין מניו יורק את הזמרת והפסנתרנית המדליקה, צ'מפיאן פולטון,  כדי שהילדים יאזינו לשירים היפים והמרגשים של מלכת הרית'ם אנד בלוז, דיאנה וושינגטון.  זאת חוויה מרגשת בעיני גם לילדים (לא רק למבוגרים) לשמוע מוסיקה חיה מקרוב עם נגינה וירטואוזית, אנרגטית ומסקרנת".

"שבחים על סדרת ההופעות; עונת 2014-2015 של ג'אז חם לילדים ממשיכה להיות מוצלחת מאוד... יחד עם ההדגמות על כלי הנגינה והקטעים המוזיקליים עצמם מתקבלת חוויה שלמה, מהנה ומלמדת לילדים " ביקורת המערכת, אתר מפה

משתתפים
Champian Fultun  פסנתר ושירה/ ארה"ב
Stephen Fulton חצוצרה/ ארה"ב
דנה דבורין- כתיבה, משחק ובימוי
דור סמוכה - בס

גשפר ברטונצ'ל- תופים

אור משיח- משחק

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter