גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

הצגת ילדים מוסיקלית - בארץ לובנגולו מלך זולו

ארכיון תאריך: 21 אוגוסט 2014 - 12 אוגוסט 2015

משך: שעה ו-10 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה

משתתפים: אלדר ברנטמן, עופר רגירר, צחי סיטון, אורן כהן, הגר ליבוביץ, שרון דבורין

ליברית: סמדר שיר
מוסיקה מקורית: ירון כפכפי
בימוי: יובל זמיר
הפקה: המרכז לאופרה פרינג'
עיצוב תפאורה, תלבושות, בובות ומסכות: פרנקלין טרבס
תנועה: רוני פרידמן
כלי הקשה: הנרי ורד
תאורה: בן גולדמברג
סאונד: דוד ברוך
מנהל הצגה: צחי סיטון

המחזמר חוגג 4 שנים על הבמות בכל רחבי הארץ! הצגת ילדים מוסיקלית חגיגית ומיוחדת במוזיאון תל אביב לכבוד חג פורים 2015 ! 

נחום גוטמן, צייר וסופר מתל אביב פוגש בגן החיות את ג'ו, הצייד האמריקני המפורסם, אשר הביא במתנה לגן פיל לבן שצד באפריקה. ג'ו מספר לגוטמן על לובנגולו מלך זולו, שהיה מלך אכזר וחמדן. לובנגולו טמן את כל רכושו בבור גדול באדמה וקבע שכל מי שימצא את האוצר- תיפול עליו קללה נוראה. גוטמן משכנע את ג'ו לקחת אותו למסע בעקבות האוצר. בתמורה הוא מבטיח לכתוב ולצייר את כל הרפתקאותיהם. ובאמת, השניים יוצאים למסע. בדרך מצטרפת אליהם אומגבבא - לוחמת בת אפריקה, והנרי - צייד אנגלי שחצן ורברבן. הארבעה עוברים הרפתקאות נפלאות ופוגשים בחיות ובאנשים משונים. ביניהם מר וויליאמס - צייד זקן שאיבד את כל רכושו בגלל החיפוש אחרי האוצר. אבל הם לא מקשיבים לאזהרותיו וממשיכים בדרך. האם ימצאו את האוצר? האם ינצלו מקללת לובנגולו מלך זולו אבי עם המטבולו אשר בהרי בולוויה? את כל זה תצטרכו לגלות בהצגה.

ההצגת ילדים מאושרת על ידי סל תרבות ארצי ותרבות לישראל. 

הביקורות משבחות:
"בארץ לובנגולו מלך זולו הוא מופע מוסיקלי, תרבותי ויפה, מבוצע בטוב טעם ובהחלט מעביר כהלכה את רוחו של הספר הקסום של נחום גוטמן" (חיים נוי, The Marker).
"מופע פנינה לכל המשפחה, רוצו לראות" (שוש להב, בידור ותרבות)
"מחזמר פופי, איכותי וכיפי על פי נחום גוטמן. חוויה נפלאה לכל המשפחה. השחקנים מלהטטים על הבמה עם הרבה שירה מופלאה, משחק מצוין, וויטאליות בלתי נדלית ויצירתיות " (עכבר העיר)
"הצגה מהנה, בעלת מסרים ברורים וחשובים" (אלעד נעים, פרשן)

על הספר "בארץ לובנגולו מלך זולו":
בשנת 1934 הוזמן הסופר והצייר נחום גוטמן לנסוע לדרום אפריקה. באותם ימים לא היו טיסות ישירות ולכן נאלץ גוטמן לצאת למסע בספינה שארך לא פחות מחמישה חודשים. את הרפתקאותיו בדרך וביבשת אפריקה הוא שלח בצורת מכתבים מצויירים ל"דבר לילדים", עיתון הילדים האהוב ביותר באותה התקופה והם פורסמו בהמשכים, פרק בכל שבוע.
באותם ימים, כשעוד לא היתה טלויזיה ורק אנשים מעטים זכו לנסוע לאפריקה ולראות את חיות הבר, הפכו סיפוריו של גוטמן לאהובים מאד ובסופו של דבר נאספו לספר "בארץ לובנגולו מלך זולו".

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter