גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מפגשים

הרצאה של יובל אברמוביץ - הרשימה

ארכיון תאריך: 15 יולי 2014

משך: שעתיים וחצי


חלומות צריך לצעוק וזו ההרצאה שתמקד לכם את החיים
החיים שלנו מתקיימים במימד המציאות אך כיום גם במימד האינטרנטי. כמעט לכל אחד מאתנו יש פרופיל בפייסבוק, טויטר או רשת חברתית אחרת. עובדתית: מרבית האנשים לא יודעים כיצד להשתמש בחוכמה בכוחן של הרשתות החברתיות ומסתפקים בהעלאת תמונות וסטטוסים נטולי משמעות.
השחקן, הסופר, העיתונאי והיזם יובל אברמוביץ' החליט לקיים ניסוי אינטרנטי בשם "הרשימה" ופרסם בבלוג שפתח רשימה ובה עשר משאלות שהוא רוצה להגשים תוך 400 ימים. הוא העלה את הרשימה שלו לדף הפייסבוק שלו ותוך יממה העולם כולו הגיב לו. החלומות שלו החלו לקרום עור וגידים והוא נחשף למעלה מ5,000 רשימות של אנשים זרים מרחבי העולם שהובילו אותו לשלל תובנות מרתקות.
למה אנשים מפחדים לדבר על החלומות שלהם?
למה יש דברים שאנחנו מסוגלים להגשים ודברים אחרים שאנחנו מתקשים ונתקעים בהם?
כיצד אנחנו יכולים להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקדם את עצמנו מקצועית ואישית?
מה עלה בגורל הרשימה הפרטית של יובל ואיך ברוס ויליס, אופרה וינפרי, איראן, אוסטרליה, רואנדה, רבע מיליון שקלים, אודטה, אלון גל ורובין שארמה, מחבר "הנזיר שמחבר את הפרארי" קשורים לזה?
בהרצאה פרקטית עמוסת סיפורים, כלים, הומור ואלתור מספק אברמוביץ' לקהל השומעים ארגז כלים שיאפשר להם לקדם משמעותית את החלומות שלהם. בשיאה של ההרצאה הוא גם מאפשר אברמוביץ' לנוכחים "לצעוק" את החלומות שלהם ולהיעזר בכוח ההמונים אשר נמצאים באולם.
ההרצאה חוצה גילאים ומתאימה לבני נוער ועד פנסיונרים. 
משך ההרצאה: כשעתיים וחצי. (במידה וההרצאה תתארך בעקבות הדיון שמתקיים). 
בכניסה לאולם יחולקו תיקיות עם דפים ועט. 
מומלץ להצטייד בכרטיסי ביקור או דף ובו הפרטים האישיים שלכם.
הרצאת "הרשימה" היא מההרצאות הפופולאריות והמבוקשות בשוק ההרצאות וההעצמה האישית ועד כה נחשפו לתוכן הדברים אלפי אנשים בארץ ובעולם שחייהם הושפעו לטובה ואף השתנו.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter