גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

הארטיסט - The artist live in a concert

ארכיון תאריך: 22 יולי 2014 - 23 יולי 2014

משך: שעתיים

VIP - מחיר  550 שקל כולל: תוכנייה וחניה


שנתיים אחרי שהארטיסט, הסרט האילם בשחור- לבן בבימויו של מישל הזנוויציוס, הקסים את העולם במראהו הנוסטלגי, זכה בחמישה פרסי אוסקר, שבעה פרסי Bafta, שישה פרסי Cesars , ושלושה פרסי גלובוס הזהב, הופך ההומאז' המופלא למופע קונצרטנטי The Artist Live in Concert.

על גבי מסך ענק יוקרן הסרט הבלתי נשכח בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית  בניצוחו של ארנסט ואן טייל שניצח על התזמורת של בריסל בפס הקול המקורי של הסרט. המוסיקה שנכתבה לסרט על ידי לודוביק בורס תוארה על ידי הבמאי כ"מכתב אהבה לקולנוע", זכתה להצלחה מיידית ומסחררת, ולהכרה מן המוסדות היוקרתיים ביותר בתעשיית הקולנוע הבינלאומית. לודוויק בורס המלחין הצרפתי זוכה פרס האוסקר יגיע לישראל וינגן בקונצרט על פסנתר יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

לישראל מגיעה ההפקה במסגרת סיבוב הופעות עולמי בין השאר הועלה הקונצרט בלונדון, פריז, שטרסבורג, לוקסמבורג, לוצרן ועוד... המופע כבש את לב הצופים והמבקרים ברחבי העולם.

הביקורות מהללות ומשבחות:
"חוויה מוסיקלית יוצאת דופן שזכתה לתשואות נלהבות ממאות הצופים שמילאו את האולם." 
"המוסיקה לסרט זוכה לעדנה כשהיא מבוצעת בהופעה חיה, ותמונות אילמות מוקרנות ברקע. דומה שהסרט נוצר במיוחד לאירוע קולנועי-מוסיקלי שכזה."
"התזמורת על הבמה מחייה מחדש את הכיף שבצפיית הסרט, מעצימה  את חווית הצפייה והופכת את האירוע כולו לקונצרט  דרמטי ומרגש "
"לודוויק בורס הוא אחד המלחינים ומעבדים הבולטים של זמננו בקולנוע העכשווי. הקהל שהיה עד לחוויה מוזיקלית יוצאת דופן קם על רגליו ומחא כפיים במשך זמן רב כאשר האולם היה מלא עד אפס מקום".



  

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter