גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

סטנד אפ

חד פעמי! אבי נוסבאום ואורי גוטליב בסטנד-אפ בחשיכה!

ארכיון תאריך: 3 אפריל 2014

משך: שעה

אירוע יוצא דופן וחד פעמי! הקומיקאים אבי נוסבאום ואורי גוטליב יפגשו אתכם למופע סטנד-אפ שיתקיים כולו בתוך תערוכת "דיאלוג בחשיכה" בעלטה מוחלטת!
החושך המוחלט מגלה לנו את שאר החושים שלנו אלה ה"מודחים" בדרך כלל על ידי חוש הראייה: שמיעה, מגע, ריח, וטעם. ומה קורה לחוש ההומור בחושך המוחלט?
חווית בילוי מיוחדת במינה מציע פרויקט "דיאלוג בחשיכה" הפועל במוזיאון הילדים הישראלי בחולון עם מופעי סטנד אפ המתקיימים בחושך מוחלט.
"סהר הפקות וסטנד-אפ" ותערוכת "דיאלוג בחשיכה" הרימו את הכפפה למופע בו לא יראו הסטנדאפיסטים את הקהל שלו והקהל לא יראה אותם.
מאז נפתח "דיאלוג בחשיכה" בישראל, הפך לאבן שואבת לקהלים רבים ועד כה פקדו אותו למעלה מ- 700,000 מבקרים.
מסלול "דיאלוג בחשיכה" הוקם בשנת 2004 במוזיאון הילדים הישראלי בחולון, במטרה לחשוף את המבקרים לעולמם השונה של העיוורים, ליכולותיהם ולעוצמתם כמו גם לעולם החושים העשיר. במסלול נכנס המבקר לעולמם של הלא רואים, בליווי מדריכים בעלי מוגבלות ראייה ובחושך המוחלט הוא שומע, חש, מריח, חושב, מרגיש, מדמיין ונע בעוצמות שלא חווה קודם.
התערוכה מעסיקה כ - 35 מדריכים עיוורים וכבדי ראיה ה"פוקחים" את עיני המבקרים להרגיש, לחוש, למשש, ובמלים אחרות להפעיל את חושיהם האחרים ולזכות במסע מרתק להכרת ולקבלת האחר, תוך כדי התנסות אישית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter