גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

מיכאל ריסקין — שירי מלחמת העולם השנייה

ארכיון תאריך: 8 מאי 2014

משך: שעה וחצי

 קולו היוצא דופן של זמר הטנור מיכאל ריסקין הגיע סוף-סוף גם אלינו. אין ז'אנר שאיננו בתחום יכולתו הווקאלית - מאריות איטלקיות ועד לניגונים יידיים, מרומאנסות ונעימות רוסיות ועד למנגינות ג'אז פופולאריות בהגשה מקורית, מלהיטי חזנות ועד לטנגו עולמי.   

מיכאל ריסקין עלה לארץ ב-1988 ממוסקווה. לאחר שסיים את ביה"ס והטכניון בחיפה שרת כקצין בחיל האוויר. סיים את הפקולטה לאמנויות הביצוע, החוג לזימרה, של האקדמיה למוסיקה בירושלים, ולאחר מכן – את האופרה סטודיו של האופרה הישראלית החדשה. את עבודת הדוקטורט שלו באוניברסיטה העברית הוא שילב עם פעילות קונצרטנטית ענפה בישראל ובחו"ל. מיכאל הוא המלקט והמתרגם של ספרי-המבחר משיריו של המשורר איגור גוברמן, "קרפיון בתוך ביוב" ו-"גאריקים מירושלים". הוא גם הופיע מספר פעמים עם המשורר הנודע יבגני יבטושנקי בסיבוב הופעותיו בארץ "רומאן עם החיים".
 
תוכלו לשמוע את מיכאל בתכניתו החדשה לרגל חגיגות יום הנצחון על גרמניה הנאצית בקונצרט הבכורה של "שירי מלחמת העולם השנייה" בעברית וברוסית. הבֶּ ל-קאנטו הנדיר והגוון המיוחד של קולו לא ישאירו את מאזיניו אדישים, ואילו אמנות הביצוע, הרגש והבחירה המקורית של היצירות רק יגבירו את עומק ההתרשמות. מיכאל יופיע בליווי הפסנתרן והמלחין הנודע מאסטרו אורי ברנר.
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter