גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

רביעיית ברודסקי - עצים, חומות, ערים

ארכיון תאריך: 26 פברואר 2014

משך: שעה

משתתפים:
רביעיית ברודסקי:
איאן בלטון: כינור
 דניאל רוולנד: כינור
פול קסידי: ויולה
ז'קלין תומס: צ'לו
לורה ליקסנברג: מצו-סופרן.

בתוכנית
ביורק:  Сover me
שוברט:  du bist die ruh מתוך המוות והעלמה; רביעיית מיתרים מס' 13 בלה מינור, ד. 804, אופוס 29, רוזמונד;
פרסל: קינתה של דידו (מתוך דידו ואנאס)
נייג'ל אוסבורן: (נ. 1948) עצים, חומות, ערים (trees, walls, cities)
 
מאז הקמתה ב-1972, הופיעה רביעיית ברודסקי ביותר מ-3,000 קונצרטים על גבי הבמות המרכזיות בעולם והוציאה יותר מ-60 אלבומים. הרביעייה זכתה לתהילה בשל מגוון הסגנונות הרחב והכיוונים האמנותיים השונים שהיא בוחנת, בנוסף להתמחותה בביצוע מוסיקה קלאסית עם טובי האמנים - וכך נודעה הרביעייה בין היתר בשל שיתופי הפעולה הפורים שלה עם הרכבים ומוסיקאים מתחומים שונים ובהם אלוויס קוסטלו וביורק. האנרגיה והמומחיות של הרביעייה זיכתה אותה בפרסים רבים ובשבחים ברחבי העולם.
במהלך יותר מ-40 שנות קריירה רביעייה ברודסקי הופיע בפסטיבלים ובאולמות חשובים באנגליה והיא מוקלטת באופן קבוע ברדיו של הבי. בי. סי. הרביעייה גם מרבה להופיע מחוץ לבריטניה וסיירה ברחבי אוסטרליה, צפון ודרום אמריקה, דרום אפריקה ואירופה. הרביעייה נקראה על שם הכנר הרוסי הגדול אדולף ברודסקי, עבורו חיבר צ'ייקובסקי את הקונצ'רטו לכינור שלו.

הזמרת לורה ליקנסברג מרבה להופיע באופרה, בקונצרטים ובתיאטרון מוסיקלי. היא משלבת קריירה של ביצוע מוסיקה קלאסית קנונית יחד עם עבודה רבה עם מלחינים בני זמננו, הפקות אופרה חדשות, ופיתוח תפקידי באופרות עכשוויות. במקביל היא עובדת כבמאית תאטרון ואופרות

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter