גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

גארי ניומן – Gary Numan

ארכיון תאריך: 10 פברואר 2014 - 11 פברואר 2014

משך: שעה ו-35 דקות

פתיחת דלתות במועדון 20:30.
לאחר המתנה ארוכה של המעריצים בישראל, סוף סוף, זה קורה – סנדק האייטיז האלקטרוני, גארי ניומן, מגיע לראושנה לישראל. גארי ניומן, החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנות ה-70', כסולן, כותב ומפיק של הרכב הפאנק-ניו-ווייב הבריטי, Tubeway Army, אשר מוכר בעיקר בזכות הלהיט "Are 'Friends' Electric".
בשנת 1979 יצא סינגל הסולו הראשון של גארי ניומן, Cars, אשר זכה להצלחה מסחררת מסביב לעולם וגרר תופעת הערצה אדירה כלפיו. המעריצים שלו יצרו קבוצה אדוקה שמלווה את הקריירה שלו מאז ועד היום, הם ידועים בשם Numanoids.
השפעתו של חלוץ האינדסטריאל והמוזיקה האלקטרונית, גארי ניומן, מוכרת וידועה לאמנים גדולים ומגוונים בעולם – מפרינס עד ליידי גאגא, ג'ק ווייט, קנייה ווסט, מקווינס אוף דה סטון אייג' עד בק, פו-פייטרס וניין אינץ' ניילס, על כולם ניכרת השפעתו המוזיקלית, רובם אף שיתפו עמו פעולה, ביצעו גרסאות כיסוי שונות לשיריו או סימפלו ושילבו את המוזיקה שלו בשיריהם המקוריים. כל זאת, בעוד ניומן ממשיך ליצור מוזיקה חדשנית בסגנונו הייחודי והחלוצי, כך גם באלבומו האחרון Splinter (Songs From A Broken Mind).
אלבומו האחרון, הוא אלבום הסטודיו המלא הראשון של ניומן (יצא ב-2013), מאז שנת 2006, בו משתתף גיטריסט להקת Nine Inch Nails, רובין פינק, אשר יחד עם שותפו להפקה, אד פנטון, מספקים את אלבומו הכבד והמספק ביותר של גארי ניומן. במהלך כתיבת והקלטת האלבום Splinter, ניומן היה בעיצומו של מסע הופעות לרגל 30 שנה לאלבום הקלאסי והמשפיע שלו Pleasure Principle, ביחד עם להקת Nine Inch Nails. למסע הופעות זה הוא הוזמן אישית על ידי טרנט רזנור, מעריץ וותיק של ניומן, ומנהיג להקת NIN. 
קולו וסגנונו הייחודי של ניומן, מעוררים תחושה מכאנית וקפואה, אך גם מעוררים רגשות חזקים, כל זאת יחד עם רעשים אלקטרוניים המשולבים עם מוזיקה שחודרת לנשמה עם צלילים קלאסיים כמו באלבומים האלמותיים The Pleasure Principle ו- Telekon.
גארי ניומן מגיע לישראל לראשונה מאז תחילת הקריירה שלו.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter